Revisie

Gestart door Amerts, oktober 27, 2025, 18:57:22

Vorige topic - Volgende topic

Amerts

Goedendag, ik heb een PM72 van nieuws af aan, dus nu behoorlijk op leeftijd, wil hem eigenlijk reviseren/recappen of hoe dat ook mag heten. Is er een lijst voor deze versterker beschikbaar met wat ik nodig zal hebben? Of iemand die dit voor een schappelijke prijs kan uitvoeren?
Mvg.Aad

Mcorp

Citaat van: Amerts op oktober 27, 2025, 18:57:22Goedendag, ik heb een PM72 van nieuws af aan, dus nu behoorlijk op leeftijd, wil hem eigenlijk reviseren/recappen of hoe dat ook mag heten. Is er een lijst voor deze versterker beschikbaar met wat ik nodig zal hebben? Of iemand die dit voor een schappelijke prijs kan uitvoeren?
Mvg.Aad

vrees niet dat het een schappelijke prijs zal worden is best veel werk om het goed te doen. er zit er een hier in de Buurt (Arnhem) turbomarco weet daar meer over denk ik.
Laten we maar zeggen dat goedkoop duurkoop is..........tenzij het goed klinkt.

Proud owner of Chinees stuff............and love it.

Frits Denon

Even onder Techniek kijken.
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem,Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase amp: E-270, CD DP 410, Tuner T 109, Speakers: Elac FS 249.3, IMF Super Compact II, sub ESP 2040 2x, Draaitafel: Sony PS- X4

SB_Marantz

Citaat van: Amerts op oktober 27, 2025, 18:57:22Goedendag, ik heb een PM72 van nieuws af aan, dus nu behoorlijk op leeftijd, wil hem eigenlijk reviseren/recappen of hoe dat ook mag heten. Is er een lijst voor deze versterker beschikbaar met wat ik nodig zal hebben? Of iemand die dit voor een schappelijke prijs kan uitvoeren?
Mvg.Aad

Het is niet alleen recappen..maar ook elke pcb compleet opnieuw in de tin zetten, bepaalde schakelaars moeten ook ultrasoon gereinigd worden, relais vervangen. Dan afregelen plus functie en powertest.

https://marantzforum.nl/forum/index.php?topic=19265.0
Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM