Gestart door TurboMarco, september 25, 2025, 10:01:28
Jokke, Marvin, dmeerpa en 6 gasten bekijken dit topic.
Citaat van: Jokke op Gisteren om 17:53:08By the way : De platenspeler was splinternieuw. Dus niet na jaren... Maar na uren.
Citaat van: TurboMarco op Gisteren om 17:54:31Wat een knakending is dat dan! Die ging bij mij meteen in de kliko.
Citaat van: Mcorp op Gisteren om 17:55:59ik hoop dat je vaker top kwaliteit gaat kopen als je zo snel al problemen krijgt...........gelukkig zijn mijn Chinese kabeltjes super en alles werkt perfect...........al 3 maanden inmiddels.
Citaat van: Jokke op Gisteren om 17:58:21Het gaat hier niet over het land van herkomst.
Citaat van: Mcorp op Gisteren om 18:01:14laatst was het nog het land van herkomst en nu niet meer? Maar hoe dan ook, een top merk wat bagger kabels mee levert kan ik niet serieus nemen. Je koopt een top merk voor hun kwaliteit toch of zie ik dat nu verkeerd?
Citaat van: Jokke op Gisteren om 18:04:13En wat heeft "gold-plated" te maken met het land van herkomst?
Citaat van: Mcorp op Gisteren om 18:13:50kwaliteit wel en dat zijn je eigen woorden.
Citaat van: Jokke op Gisteren om 17:56:46Inderdaad, ze bestaan : slechte kabels. Met de platenspeler is niets mis.