Platen reinigen?

Gestart door Jokke, maart 30, 2025, 16:59:39

Vorige topic - Volgende topic

Jokke

Heeft er iemand ervaring met platen reinigingstoestellen?  Ultrasoon, of andere.

Ik kwam oa dit tegen : https://humminguru.com/
B&W 803S, Marantz model 30, Marantz SACD30n, Dual 618Q, Synology DS213+, LG 65B8
Focal Clear, AKG 702, Marantz HD-DAC1, Denon HEOS Link HS2, Tidal

Vinyl_Fuchs

Hier Okki Nokki mk2 i.c.m. l'art du son (of iets anders) reinigingsvloeistof: doet wat ie moet doen.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Jokke

Citaat van: Vinyl_Fuchs op maart 30, 2025, 17:40:29Hier Okki Nokki mk2 i.c.m. l'art du son (of iets anders) reinigingsvloeistof: doet wat ie moet doen.
Zou het combineren van ultrasoon met het product 'l'art du son' ook lukken?
B&W 803S, Marantz model 30, Marantz SACD30n, Dual 618Q, Synology DS213+, LG 65B8

SB_Marantz

Citaat van: Jokke op maart 30, 2025, 16:59:39Heeft er iemand ervaring met platen reinigingstoestellen?  Ultrasoon, of andere.

Ik kwam oa dit tegen : https://humminguru.com/

Ik persoonlijk niet maar ken wel mensen die bv een knosti hebben.
Het is dat ik niet zoveel platen draai.
Heb maar een simpel dingetje staan.

http://bilder.hifi-forum.de/medium/432868/marantz-tt-1000-sm-1000-sc-1000_1205265.jpg  :schater:
Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Jokke op maart 30, 2025, 18:05:08Zou het combineren van ultrasoon met het product 'l'art du son' ook lukken?
Geen ervaring mee.

Misschien vind je hier iets.
https://www.analog-forum.de/wbboard/
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Frits Denon

TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac: FS 249.3, Vela BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Accuphase DP 410, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

Jokke

Ik vind het vreemd dat als je de 'Humminguru' via Amazon België of Nederland wil bestellen, je maar 1 jaar garantie krijgt op het product.  Dit werd me telefonisch bevestigd door Amazon.

Ik heb een klacht ingediend bij de Belgische Economische Inspectie.  Zij hebben me al een bericht gestuurd dat de Belgische wettelijke garantie 2 jaar is. 

Ik hoop nu dat de BEI dit verder onderzoekt en me het resultaat laat weten.

JohnWx

Grijs gebied

Je koopt het bij een "in store" winkel in Chinatown HongKong

HumminGuru garandeert dit product tegen defecten in materiaal of vakmanschap voor de oorspronkelijke eigenaar en eventuele volgende eindgebruikers-eigenaar(s) ("U" of "Uw") gedurende één jaar vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum van het product.

De beperkte garantie dekt geen producten die zijn gekocht bij andere bronnen dan HumminGuru of een geautoriseerde HumminGuru-dealer (inclusief niet-geautoriseerde online veilingen), of problemen als gevolg van (i.) blootstelling aan de buitenlucht en andere natuurverschijnselen; (ii.) stroompieken; (iii) gebrek aan redelijke zorg; (iv.) onopzettelijke schade; (v.) misbruik of misbruik; (vi.) het aanbrengen van een hulpstuk dat niet bij het product is geleverd; (vii.) schade, storing en/of defecte werking van het product als gevolg van het gebruik van onderdelen of benodigdheden die niet zijn verkocht of geautoriseerd door HumminGuru; (viii.) schade, storing en/of defecte werking aan het product als gevolg van onderhoud dat niet is geautoriseerd of uitgevoerd door HumminGuru; (ix.) wijzigingen van of aan een van de producten; (x.) schade door verzending; (xi) verlies van een deel; (xii.) gebruik van niet-geautoriseerde chemische reinigingsmiddelen of vloeistoffen.

Om garantieservice te verkrijgen, moet u contact opnemen met onze klantenservice en uw bestelnummer opgeven en beschrijven wat er is gebeurd, en foto's van de staat van het artikel bijvoegen. Ons after-sales servicecentrum bevindt zich in Hong Kong. U bent verantwoordelijk voor de verzendkosten. HumminGuru zal het repareren en gratis terugsturen.

Houd er rekening mee dat artikelen die via andere retailers zijn gekocht, moeten worden geretourneerd in overeenstemming met hun respectievelijke retourbeleid.

De garantieperiode gaat in op de datum van uitvoering van de bestelling.

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cambridge Audio MISSION Pro-ject NOKIA Sony BRAVIA FXAudio

Jokke

Citaat van: JohnWx op Vandaag om 12:56:59Grijs gebied

Je koopt het bij een "in store" winkel in Chinatown HongKong

HumminGuru garandeert dit product tegen defecten in materiaal of vakmanschap voor de oorspronkelijke eigenaar en eventuele volgende eindgebruikers-eigenaar(s) ("U" of "Uw") gedurende één jaar vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum van het product.

De beperkte garantie dekt geen producten die zijn gekocht bij andere bronnen dan HumminGuru of een geautoriseerde HumminGuru-dealer (inclusief niet-geautoriseerde online veilingen), of problemen als gevolg van (i.) blootstelling aan de buitenlucht en andere natuurverschijnselen; (ii.) stroompieken; (iii) gebrek aan redelijke zorg; (iv.) onopzettelijke schade; (v.) misbruik of misbruik; (vi.) het aanbrengen van een hulpstuk dat niet bij het product is geleverd; (vii.) schade, storing en/of defecte werking van het product als gevolg van het gebruik van onderdelen of benodigdheden die niet zijn verkocht of geautoriseerd door HumminGuru; (viii.) schade, storing en/of defecte werking aan het product als gevolg van onderhoud dat niet is geautoriseerd of uitgevoerd door HumminGuru; (ix.) wijzigingen van of aan een van de producten; (x.) schade door verzending; (xi) verlies van een deel; (xii.) gebruik van niet-geautoriseerde chemische reinigingsmiddelen of vloeistoffen.

Om garantieservice te verkrijgen, moet u contact opnemen met onze klantenservice en uw bestelnummer opgeven en beschrijven wat er is gebeurd, en foto's van de staat van het artikel bijvoegen. Ons after-sales servicecentrum bevindt zich in Hong Kong. U bent verantwoordelijk voor de verzendkosten. HumminGuru zal het repareren en gratis terugsturen.

Houd er rekening mee dat artikelen die via andere retailers zijn gekocht, moeten worden geretourneerd in overeenstemming met hun respectievelijke retourbeleid.

De garantieperiode gaat in op de datum van uitvoering van de bestelling.

Grijs gebied inderdaad.  Daarom wacht ik het onderzoeksresultaat van de Economische Inspectie af.