Probleem na HEOS firmware update

Gestart door Jokke, maart 28, 2025, 17:00:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EdwinSa

Ik heb ook problemen met het streamen vanaf spotify. Mijn Av versterker Marantz NR1510 met HEOS wordt niet meer gevonden. Als ik een foutmelding krijg staat er foutmelding-6 Ook deze kan ik niet terugvinden. Ik ben dus ook benieuwd of dit aan de updat ligt. Melding op de AV versterker bij netwerk diagnose geeft aan dat deze niet verbonden is met internet, terwijl hij wel verbonden is als ik in de aparatenlijst kijk met verbonden apparaten.

Jokke

Citaat van: EdwinSa op december 15, 2025, 17:49:23Ik heb ook problemen met het streamen vanaf spotify. Mijn Av versterker Marantz NR1510 met HEOS wordt niet meer gevonden. Als ik een foutmelding krijg staat er foutmelding-6 Ook deze kan ik niet terugvinden. Ik ben dus ook benieuwd of dit aan de updat ligt. Melding op de AV versterker bij netwerk diagnose geeft aan dat deze niet verbonden is met internet, terwijl hij wel verbonden is als ik in de aparatenlijst kijk met verbonden apparaten.
Er zijn vandaag problemen gemeld met Spotify. Mss ligt het daaraan?
B&W 803S, B&W DB2D, Marantz model 30, Marantz SACD30n, Dual 618Q, Synology DS213+, LG 65B8
Focal Clear, AKG 702, FiiO K17, Denon HEOS Link HS2, Tidal
Jamo Concert 11, Denon PMA-2000R

RHK

#17
Citaat van: EdwinSa op december 15, 2025, 17:49:23Ik heb ook problemen met het streamen vanaf spotify. Mijn Av versterker Marantz NR1510 met HEOS wordt niet meer gevonden. Als ik een foutmelding krijg staat er foutmelding-6 Ook deze kan ik niet terugvinden. Ik ben dus ook benieuwd of dit aan de updat ligt. Melding op de AV versterker bij netwerk diagnose geeft aan dat deze niet verbonden is met internet, terwijl hij wel verbonden is als ik in de aparatenlijst kijk met verbonden apparaten.

Dat streamingsprobleem had ik ook met m'n AV7706. Toen ik echter de nieuwste versie van de HEOS app op m'n tablet had geïnstalleerd, verliep het probleemloos naar de AV7706 en werd meteen herkend. Het voordeel van die vernieuwde app is dat  die alles kan koppelen. Dus makkelijk switchen van bijv. Spotify naar Qobuz op diezelfde app. Marantz heeft wel vaker problemen met software handshaking. Dus ik denk als je die HEOS app ergens op kan installeren, dat je probleem opgelost is.
Marantz AV7706* Rotel RB-1582MK2* Rotel RMB-1575* B&W 702S3* Klipsch RP-504C* RelT9x sub* Hepta Bariton sub*Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*Panasonic DMP-UB900* RU Connected*
5.2.2

Jokke

Tidal, Spotify en Qobuz zouden ook moeten werken zonder de HEOS app op je phone/tablet.
Als dat niet werkt is er iets fout.
B&W 803S, B&W DB2D, Marantz model 30, Marantz SACD30n, Dual 618Q, Synology DS213+, LG 65B8
Focal Clear, AKG 702, FiiO K17, Denon HEOS Link HS2, Tidal
Jamo Concert 11, Denon PMA-2000R

RHK

Citaat van: Jokke op Gisteren om 15:10:32Als dat niet werkt is er iets fout.
Software en Marantz..........
Marantz AV7706* Rotel RB-1582MK2* Rotel RMB-1575* B&W 702S3* Klipsch RP-504C* RelT9x sub* Hepta Bariton sub*Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*Panasonic DMP-UB900* RU Connected*
5.2.2

Frits Denon

Ik heb er, gelukkig, geen last van. Ben niet afhankelijk van gedoe met moederborden en software. Ik wens de getroffenen sterkte en wijsheid.
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem,Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase amp: E-3000, CD DP 410, Tuner T 109, Speakers: Elac FS 249.3, Hepta Spring, sub ESP 2040 2x, Draaitafel: Sony PS- X4