Citaat van: TurboMarco op maart 28, 2025, 21:20:49Goed nu dan even wat indrukken aangaande geluid wat je opgedaan hebt
De Rotel zou ik aan laten staan wanneer daarmee het ploppen weg is althans s'morgens aan en met bedtijd weer uit
in rust verbruikt zo'n class D praktisch niets.
Inmiddels al experimenterend het startvolume van de AV op mute gezet, dat verzacht de plop ook aardig.
Meestal gaat de set 1 a 2 x per dag aan dus dat valt nog wel mee, er is verder mee te leven. Het ging mij meer om eventuele schade op de lange termijn. Maar ok, genoeg er over.
Goed en dan waar het allemaal om gaat, de sound!!
Onwijs wat een diep, strak en mooi laag komt er uit de Rel. Crossover op het laagst (30Hz) en level op 5 klikken vanaf 0 gezet voor muziek en stereo. Dan ontdek je wederom ook hoe laag de B&W's ook nog gaan, voordat de Rel het laag moet gaan aanvullen.
Maar dit maakt het wel muzikaal compleet.
Voor HT de .1 LFE knop op een kwart open gezet, anders rammelen als het ware kopjes de kast uit. Level in Db wordt immers ook door de AV geregeld en ik heb voorlopig de Audyssey stand laten staan, waar ook de klipsch op ingemeten was. Eerst maar eens een tijd (in)spelen en we zien dan wel verder. Blij mee.