Marantz Cinema 30 review

Gestart door CBdicX, Gisteren om 17:34:12

Vorige topic - Volgende topic

CBdicX

Nou, vandaag weer een stap dichterbij het einddoel, de Cinema 30 is binnen  hello

Voldoende aansluit mogelijkheden, dat audio apparaat onder de C30 is een vaatwasser  :-D
Even een snelle setup gedaan zonder Audyssey, klinkt opzich al prima.
(geen idee wat er met de laatste foto aan de hand is)

Verdere berichten gaan volgen over mijn indrukken, en wat voor setup het uiteindelijk gaat worden.

JohnWx

Citaat van: CBdicX op Gisteren om 17:34:12Nou, vandaag weer een stap dichterbij het einddoel, de Cinema 30 is binnen  hello

Voldoende aansluit mogelijkheden, dat audio apparaat onder de C30 is een vaatwasser  :-D
Even een snelle setup gedaan zonder Audyssey, klinkt opzich al prima.
(geen idee wat er met de laatste foto aan de hand is)

Verdere berichten gaan volgen over mijn indrukken, en wat voor setup het uiteindelijk gaat worden.

Wat zijn die draaiknoppen op de achterkant ? 8-)  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cambridge Audio DUSON Pro-ject NOKIA Sony BRAVIA FXAudio

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

CBdicX

Citaat van: JohnWx op Gisteren om 21:27:40Wat zijn die draaiknoppen op de achterkant ? 8-)  :-P

Volgens de manual moet je daar de speakers aansluiten maar ik zou niet weten hoe.
Bananen pluggen krijg ik er niet in dus ik stuur em wel retour......

L :-D L

JohnWx

Citaat van: CBdicX op Gisteren om 21:43:33Volgens de manual moet je daar de speakers aansluiten maar ik zou niet weten hoe.
Bananen pluggen krijg ik er niet in dus ik stuur em wel retour......

L :-D L

Je kan misschien iets opboren en met een lucifer vastpinnen  8-)  :-D

CBdicX

Citaat van: JohnWx op Gisteren om 21:54:51Je kan misschien iets opboren en met een lucifer vastpinnen  8-)  :-D

Goeie tip, ga ik zeker doen 👍🔊

CBdicX

Dit gaat de setup worden, 9.1.4 met Front Wide.
Morgen lig ik weer met mijn hol omhoog draden te trekken door de kamer, ik hoop dat de Klipsch Surround en Height speakers snel komen, ik heb er nu 3 van de 10......

Front staat hier even als Pre-Out, maar dat wordt Spkr+Pre-Out, Front Wide wordt wel alleen Pre-Out via de Yamaha AS201.