Sluit een harde schijf met grote capaciteit aan op de marantz cinema 60 receiver

Gestart door byronvoyle, Gisteren om 11:06:57

Vorige topic - Volgende topic

CBdicX en 1 gast bekijken dit topic.

byronvoyle

Hallo, ik gebruik een Marantz Cinema 60-ontvanger en probeer een externe harde schijf van 2TB op de ontvanger aan te sluiten. Na een onregelmatige periode, van enkele minuten tot een half uur, herkent Marantz de harde schijf echter niet meer. Ik heb gecontroleerd en vastgesteld dat de harde schijf is geformatteerd als FAT32 of NTFS, wat het juiste formaat is. Heeft iemand een soortgelijk probleem gehad en opgelost? Dank.

JohnWx

Citaat van: byronvoyle op Gisteren om 11:06:57Hallo, ik gebruik een Marantz Cinema 60-ontvanger en probeer een externe harde schijf van 2TB op de ontvanger aan te sluiten. Na een onregelmatige periode, van enkele minuten tot een half uur, herkent Marantz de harde schijf echter niet meer. Ik heb gecontroleerd en vastgesteld dat de harde schijf is geformatteerd als FAT32 of NTFS, wat het juiste formaat is. Heeft iemand een soortgelijk probleem gehad en opgelost? Dank.

Hoe word deze HD gevoed ? en type etc.

Denk het een probleem is met voeding doe er een 1TB ssd aan geen probleem denk ik
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject