OK, je hebt niet thuis geluisterd met deze speakers gok ik even, hoop voor je dat iear een redelijk retour beleid heeft ook.
Leuk dat men het als "premium" benoemt, heb ik persoonlijk geen boodschap aan als ik even eerlijk ben.
Specs van de B&W's ook even gezien en heel eerlijk: ben niet onder de indruk eigenlijk.
Heb zelf ook advies gekregen van een audiozaak na het indienen van mijn bedachte set, geloof me, ben blij dat ik bij instapper quadrals gebleven ben ook.
Hoop dat het positief voor je uitvalt en zo niet dat iear een redelijk retour beleid heeft, en OK toegegeven, ken de specs van je Focals ook niet, lastig vergelijken dus
Op papier kijkend naar deze B&W's: das een hoop geld voor zuiltjes die slechts tot 43 Hz komen (zonder -x dB correctie)
Toegegeven, Quadral geeft ook geen -x dB specs, maar mijn instappers doen 32 Hz (ik gok even bij -6 dB) groot gat (kan je SVS waarschijnlijk prima opvangen na wat instel werk).
Kort samengevat: hoop dat het goed voor je uitpakt, bevalt het niet, terug sturen die B&W's.