Dankje voor de foto's. Menu's zien er vergelijkbaar uit (maar dat is niet vreemd als je bedenkt dat Marantz en Denon samen optrekken
).
HDMI doorgeven heb ik op AAN staan omdat ik ook beeld en geluid van het digitale TV kastje wil hebben zonder dat de AVR aan moet staan.
Digitale audio ingangen heb ik maar twee, OPT1 en OPT2 maar die gebruik ik niet. Standaard zijn die toegewezen aan respectievelijk TV Audio en CBL/SAT. Ik kan ze beiden wijzigen en kiezen uit OFF, CBL/SAT, DVD/Blu-ray, Mediaplayer, Blu-ray, GAME en TV Audio. Ik heb van alles geprobeerd in de TV Audio stand en in OFF maar zoals gezegd gebruik ik de ingangen niet maar desondanks heb ik wel verschillende instellingen geprobeerd of ik er TV geluid mee uit de AVR kon krijgen.
De twee analoge video-ingangen en video-uitgang gebruik ik ook niet. Ik heb wel geprobeerd om mijn oude analoge beamer op de video-uitgang aan te sluiten maar kreeg daarbij geen beeld, waarschijnlijk omdat er dan ook een analoog video-signaal ingevoerd moet worden. Daar zou ik nog even mee aan de slag kunnen gaan maar de behoefte is er niet echt omdat de beamer nu rechtstreeks aan mijn Denon Blu-rayspeler hangt en dat werkt prima.