marantz S11-S2

Gestart door gert, maart 23, 2008, 21:07:00

Vorige topic - Volgende topic

MadVillain

Kan iemand dat "beter klinken na een reparatie" verklaren?

Zou het mogelijk zijn dat ze bij marantz mogelijk verbeterde firmwares in de spelers plaatsen zodat ze nog iets beter gaan klinken?

berlin

Misschien heb ik nu wel een vermomde sa-7s1 !!  :-D :-D

HiFi gek

AAN  BERLIN                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Het enige wat ik kan bedenken is dat je waarscheinlijk het loopwerk van een SA7-S1 gekregen hebt .

De meeste mensen zullen denken dat het loopwerk van een SA11-S2 volledig gelijk is aan een loopwerk van een SA7-S1 .
Echter de SA11 heeft een aangepast SA7 loopwerk , wat het verschil is tussen beide loopwerken weet ik helaas niet , qua uiterlijk zijn ze wel hetzelfde .
Dat beide loopwerken niet indentiek zijn is mij verteld door de technische man van Marantz Eindhoven ( Richard ) , hij wist helaas ook niet wat het verschil was .
Er zit in ieder geval een hoop elektronica in , en daar zal wel het verschil in zitten .

BERLIN het belangrijkste is hoedanook dat je speler nu nog mooier klinkt dan met het oude loopwerk , veel luisterplezier gewenst .

Groeten  EDWIN  B