Inlogproblemen zijn opgelost!

Gestart door Maurice, februari 11, 2023, 12:22:05

Vorige topic - Volgende topic

Maurice

Citaat van: i2Paq op februari 13, 2023, 08:44:54Dit kan via Admin (denk ik). Hier kun je het logo gewoon uploaden en klaar.
Dit klopt, probleem was echter dat er op het oude forum geen logo werd gebruikt, maar dat dit in deelsegmenten volledig verwerkt was tot een template. Dat was ook de reden waarom het forum een vaste breedte had.
Voor nu even een heeeeeeeeel oud logo teruggezet.
Maar als iemand een mooie foto maakt en bewerkt, wie weet wordt dit dan het nieuwe logo!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

NB

Vind dit ook wel sjiek staan. Beter dan de vorige witte letters.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

SB_Marantz

Citaat van: Maurice op februari 13, 2023, 11:09:40Klopt, tapatalk was wat dat betreft erg fijn!
Als jij een oplossing hebt gevonden, wil je dat dan delen? Anderen hebben er mogelijk ook wat aan.

https://marantzforum.nl/forum/index.php?topic=18548.msg354564#new
Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Marvin

Het werkt wel, ik zie een plaatje.

Andre Curvers

Hallo.

Ik ben sinds een paar weken weer voorzien van apparatuur. Ik had jaren geleden alles verkocht.

Ik was al lid hier onder de naam "AndreC".
Ik heb geen toegang meer tot die mail wat gekoppeld was aan dat account.
Dus mijn vraag is of het mogelijk is om dit mailadres te koppelen aan mijn oude account zodat ik daarop kan verder gaan.

Bedankt alvast.

André

Marvin

Citaat van: Andre Curvers op december 23, 2025, 10:28:46Hallo.

Ik ben sinds een paar weken weer voorzien van apparatuur. Ik had jaren geleden alles verkocht.

Ik was al lid hier onder de naam "AndreC".
Ik heb geen toegang meer tot die mail wat gekoppeld was aan dat account.
Dus mijn vraag is of het mogelijk is om dit mailadres te koppelen aan mijn oude account zodat ik daarop kan verder gaan.

Bedankt alvast.

André

Ja dat moet vast wel mogelijk zijn, denk ik.

@Maurice

JohnWx

Citaat van: Marvin op december 23, 2025, 12:05:44Ja dat moet vast wel mogelijk zijn, denk ik.

@Maurice

ooohhh lekker doorschuiven  :-D

Alles goed daar
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cambridge Audio Pro-ject NOKIA Sony BRAVIA FXAudio Mission

Marvin

Citaat van: JohnWx op december 23, 2025, 18:40:21ooohhh lekker doorschuiven  :-D

Alles goed daar
Ja ik zou niet weten hoe dat moet.  :schater:

TurboMarco

Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Panasonic DP-UB9004 , Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, SM55, D7 Behringer A800, subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Sumiko S9

5.3.4

LG77C4

Marvin

Sommige dingen zijn gewoon voor de baas, die moet ook belangrijk zijn én blijven.