Toch weer wat veranderd, ik dacht dat ik er was.......
Eindelijk een meer dan uitstekende Front set die het ook lekker doet in Stereo, de Kef LS50 Meta.
Zit toch een behoorlijk verschil in met vorige Front speakers, dit is toch wel voor dit formaat erg knap.
Zelfs zonder subwoofer ondersteuning "mis" ik niks, gewoon een lekkere bass, het midden en hoog is een klasse apart in mijn oren.
De huidige SVS Prime Center zit qua toon een beetje te ver de verkeerde kant op samen met de Meta's, ga deze vervangen voor de Q250C puur vanwege het formaat.
Ook wil ik niet teveel poen uitgeven voor een andere Center want ik vermoed dat Kef rap met een Meta Center gaat komen, en om dan nu bijvoorbeeld een R2C te kopen is niet verstandig.
De 4 weken gebruikte SVS Prime Center (hoogglans zwart +/- 599,00 euro) is dan te koop met factuur voor de een nog kleine 5 jaar garantie, vraagprijs 400,00 euro. Staat nu op Marktplaats.Ook heb ik de Teufel Reflekt retour gedaan, mooie speakers maar geen spierballen en die zijn er toch wel nodig als je via het plafond wil kaatsten (Dolby Enabled) dat slurpt energie weg van het signaal.
Vond de Reflekt te zwak, nu met 4x SVS Prime Sat blaas ik de gaten in het plafond.......
De Galo Profile subs hangen er nog steeds, dat ziet er dus goed uit voor de toekomst
Ook komt er nog een setje Kef T101 aan die de Surrounds gaan doen, zit nu de mini Magnat Needle Sat.
Vreemd dat deze site portret foto's (dus hoger dan breder) op de zijkant zet........