Citaat van: Nostra op maart 22, 2023, 10:59:31Een server computer opstarten eventueel met Roon of iets gelijkaardigs?
Zoiets is het idee, maar dan meer gericht op Apple Music.
kan heel simpel zou je zeggen, klopt ook, maar dan komen de belachelijke upgrade prijzen naar voren met Apple hardware als je zeg 4 of 8 TB opslag wil helaas.
Aan de andere kant, heb een erg stabiele internetverbinding met echt heel zelden uitval... dan kan ik een Mac mini met 8 TB voor dik € 4.000,- niet verantwoord vinden, zijn vast leukere upgrades voor te bedenken lijkt me
Voorlopig ff afwachten tot de Windows Apple music app stabieler wordt etc, bouw ik de server die ik in gedachten heb desnoods in de PC, ruimte genoeg aldaar voor extra opslag iig
(ehm.. dacht 6 SATA poorten beschikbaar, binnen bereik van de set en dan de DragonFly Cobalt er vast tussen oid) wat aanschaf betrefd dan dus alleen een paar SATA SSD's, hoeft niet heel duur te worden dan
8 TB SATA SSD voor zeg € 500,- zie ik net, jup ff geduld dus en spelen met de mogelijkheden, desnoods toch een Qobuz server dingetje van maken ook...