Marantz Dealer Doublepoint NIET BESTELLEN

Gestart door Bazz, oktober 03, 2019, 18:11:09

Vorige topic - Volgende topic

Cinema70s

Ik heb exact dezelfde ervaring. Men geeft de stock bewust verkeerd weer. Ze komen met talloze excuses en dan kan je maanden wachten op je geld, als je het al terugkrijgt.

Nee bij doublepoint moet je niet kopen.

BlueSS50

Ik ben er helaas ook in getrapt. Op 5 november een Cinema 60DAB besteld. Met wekelijks een update: Volgende week komt i binnen...
Nu kreeg ik gister bericht dat hij deze week binnen komt...
Ik heb er een hard hoofd in. Ik wacht deze week nog af en dan ga ik annuleren. Het jammere is dat ik hem besteld had met Black Friday korting en dat bij alle andere zaken de korting weer is verdwenen.

Zijn er mensen bij die na enkele weken/maanden nog wel iets geleverd hebben of is er nooit iets geleverd?

Update: Ik heb contact opgenomen met Marantz, deze bevestigen mij dat Doublepoint inderdaad mijn versterker heeft besteld maar dat er op dit moment veel meer vraag is dan dat er Cinema 60's worden geleverd. Aankomende week komt er weer een vracht maar Marantz kan niet bevestigen of deze dan ook naar Doublepoint gaan.

RR6

Citaat van: BlueSS50 op januari 06, 2026, 14:38:14Ik ben er helaas ook in getrapt. Op 5 november een Cinema 60DAB besteld. Met wekelijks een update: Volgende week komt i binnen...
Nu kreeg ik gister bericht dat hij deze week binnen komt...
Ik heb er een hard hoofd in. Ik wacht deze week nog af en dan ga ik annuleren. Het jammere is dat ik hem besteld had met Black Friday korting en dat bij alle andere zaken de korting weer is verdwenen.

Zijn er mensen bij die na enkele weken/maanden nog wel iets geleverd hebben of is er nooit iets geleverd?

Dat verklaart dan ook weer gelijk het hoge aantal webshop-returns
Marantz SR8015, Marantz UD7007, Eversolo DMP A6 ME, Monitor Audio Gold 200 5g, Monitor Audio Gold C250 5g, Monitor Audio Gold 100 5g, Monitor Audio Anthra W10, Monitor Audio Apex A10

dmeerpa

Op zaterdag 21 juni 2024 bestelde ik er een paar "SVS: Ultra Elevation Atmos speakers".
Hun slogan "Voor 17:00 besteld Volgende dag binnen!" hebben ze ook niet waar kunnen maken.
Ik heb ze ontvangen op 27/6.

De eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat ze niet in Nederland maar België moesten geleverd worden.
Dus als ze de bestelling pas op maandag hebben verwerkt dan was 2 dagen ipv 1 dag voor de levering acceptabel.

Ik was vandaag aan het kijken om een 2de SVS sub bij te kopen, de SVS PC-2000 Pro, die kan ik bij hen kopen voor 1049€ met gratis verzending naar België. Maar misschien moet ik toch eerst maar eens horen bij mijn vaste Hifi leveranciers in Nederland of ze wat van de prijs (1349) kunnen doen.
De korting kan dan dienen voor de wireless adapter.
Misschien moet ik toc
Marantz C40, Marantz SACD 30n, Rotel RB-991
Ugoos AM6B, QNAP TS-877
83" LG G4 OLED 4K
Zone 1 : 7.2.4 Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, Opus Tri-Surround,  SVS Ultra Elevation, PB12+, PC-2000 Pro
Zone 2 : HEOS AMP HS2, Boston Acoustic A25