Citaat van: Vinyl_Fuchs op mei 24, 2020, 01:27:17
Beterschap. Vond je al erg "tam" de laatste tijd.
Dank je Roy, het gaat al wat beter. Ik kan nu tenminste mijn social media sessies afmaken, doch zo "wild" als het er ooit aan toeging, wordt het waarschijnlijk nooit weer, want ik ben ook in het algemeen wat tammer geworden, het hoeft voor mij niet allemaal meer zo nodig. Ik ben erg ziek geweest sinds december 2017, en vooral de verlating van vorig jaar 1 juli hebben diepe sporen in mijn ziel achter gelaten, waar ik misschien nooit meer over heen kom, behalve na verzoening met Fieke. Fieke blijkt achteraf mijn enige echte liefde te zijn geweest, dan hakt zoiets er flink in. Ik hoop ooit een epiloog hieraan te mogen meemaken, want zoals het nu gaat, gaat het niet, soms trek ik het niet meer. Eerlijk, een gebroken hart syndroom is serious business, echte shit. Ik hoop niet dat iemand van ons dit ooit nog eens moet mee- en doormaken... (Vooral wanneer jouw omgeving dat ook niet oppikt - typisch de professionals wel; huisarts, wijkagent, GGZ-medewerkers, et cetera, pikten het direct op, maar voor mijn maatje John komt en kwam het allemaal te dichtbij. John lijdt er net zo onder als ik. Stel je er maar niets bij voor, het zijn vooral de somatische klachten die mij zo ziek gemaakt hebben.).