Citaat van: Cornelis1921 op juni 25, 2018, 03:46:59
Het opbouwen van dergelijke collectie hoofdtelefoons is niet bepaald weggelegd voor mensen die duurzaam in een uitkeringssituatie verkeren, dus met een beperkt budget en nauwelijks enig eigen vermogen. Zo heb ik na de HD600, de MDR3000, sinds augustus 2014 een DT800 Premium, deze laatste heeft volledig recht frequentie karakteristiek, klinkt dan ook met alle muziekgenres even fantastisch, en kan mij de hele avond luisterplezier bezorgen, zonder luistermoeheid te veroorzaken.
Om even wat helder te krijgen... Wie zegt dat: A: de koptelefoons allemaal duur zijn? B: de koptelefoons allemaal nieuw zijn?
Dit is in géén geval als aanval of iets dergelijks naar je bedoeld, Cor. Alleen even laten weten hoe het zit.
Ik heb er veel van marktplaats, beetje goed zoeken en mazzel hebben, soms heb je dan nieuwe of bijna nieuwe voor een derde van de nieuwprijs.
De dure jongens zijn de HD660S (recent nieuw) AKG K701(10 jaar in bezit), en de Beyer custom pro. De DT770 heb ik via het werk aangeschaft (was immers gereedschap als geluidstech). De rest komt van rommelmarkten, marktplaats en de laatste aanwinst een hele mooie AKG Parabolic uit de jaren 80, lag al 25 jaar bij schoonmoeder in de kast na overlijden van haar man.
Bij elkaar valt het qua prijs dus heel erg mee. Geen zorgen
En ik heb nog geen 50 cd's en platen bij elkaar
Daarbij ga ik nooit op vakantie, heb ik géén nieuwe auto, géén platte tv, géén huis (woon in bij m'n vriendin), en werk ik 1 keer in de 7 weken heel veel over. Dat vult het spaarpotje dan leuk, maar ik weet dat ik net zo hard een probleem heb als jij, als ik alles zou moeten betalen van het schamele loontje wat er tegenwoordig is voor mensen met letterlijk vieze handen van het werken.