Citaat van: pameijer op december 18, 2018, 12:15:45
Heb je de Denon en de Marantz naast elkaar kunnen vergelijken of is dit een blinde (dove?) aankoop geweest? Ik heb die X8500H wel hoog zitten eigenlijk, en ben ook benieuwd of je niet al die heerlijke ingebouwde features gaat missen...
Ik heb dit inderdaad in "vertrouwen" van Ishiwata gekocht, maar mede omdat in het verleden de KI Pearl mij ook beviel maar toen de stap naar surround gemaakt.
Nu gaan alle bronnen ipv naar de X8500H naar de LG Oled, vandaar via Optical naar de NA en dan door naar de KI Ruby.
De NA heeft ook het naar voren geschoven MMM, wat in de SA Ruby, en de 10 serie zit.
Bij de NA introductie is dit nooit zo benadrukt, wat ze nu met de 10 en SA Ruby wel doen.
Eigenlijk een wat ouder systeem om PCM te bewerken, dit is al uit 2013, maar wat goed is hoef je niet te veranderen, of misschien kan het niet eens "verbeterd" worden.
NA11 is trouwens van de site verdwenen, afgelopen weekend stond deze er nog !
Ben benieuwd of Marantz met een nieuwe streamer ala NA11/Ruby/10 gaat komen, heb ik misschien toch de NA11 te snel gekocht.....
Ik heb de NA al in gebruik, nu met een PMA 520ae, ben benieuwd als ik de Ruby neer zet of er veel verschil in zit.
Wat jij ook zegt ben ik ook benieuwd naar of ik de grappen en grollen ga missen van de 8500.
De 8500 staat al bij Marcel maar ik had die al een week niet meer in gebruik, tot nu toe zonder gemis, maar wie weet.