Had met het aansluiten nog wel een heel erg stress moment. Nadat alles aangesloten was, de boel aangezet en k.t ik hoor een brom🤔.
Ik dacht meteen aan de spannings kant en heb meerdere 220V aansluitsnoeren geprobeerd, ook op de niet audio groep, maar helaas de brom bleef. Dit maar ging het met het opdraaien van het mee in sterkte.
Toen diverse aansluitkabels geprobeerd, tot zelfs XLR toe, maar ook hier geen verbetering.
Toen ben ik alle met alle kabels in de versterker, steeds één voor één deze er uit gaan halen met tussentijds de versterker steeds uit zetten.
Ook hier geen verbetering.
Bij toeval zat ik aan mijn Marantz Blu-ray/SACD wat om te pielen en haalde daar de HDMI kabel uit welke naar de TV loopt en wat denk je?
Weg was de brom. Ik snap hier geen potjandriedubbeltjes van, nooit eerder gehad dus denk ik dat het maar één ding kan zijn en dat is een defecte HDMI kabel.
Maar ik was wel blij dat het alleen dit was want ik heb verder (tot zelfs nu toe) heerlijk zitten luistern.
Heb wel mijn Chord Epic X luidsprekerkabel er tussenuit moeten halen want nu de versterker aan de rechterzijde in de kast staat is deze kabel te kort.
Deze gaat dus maar de verkoop in.
Heb nu de Supra Ply 3.4 er tussen zitten en deze doet heel goed zijn/haar werk.
Zelfs Frank Boeyen kan articuleren!