Nou, die kan wel van mij komen....ik moest helaas eerder vertrekken vandaag maar heb toch heel even kunnen genieten van de set van Rob
Wow, er staan echt heel wat flinke luidsprekers/subs bij Rob opgesteld en dat zag er heel goed uit. Ik waande me midden in de film van Mad Max want het geluid kwam van alle kanten....echt mooi dit 3d geluid
De power van de subs was echt gewelddadig te noemen maar tegelijkertijd heel vet....de druk die je in je lijf voelt heb ik het laatst gevoelt op een live concert lang geleden
Op deze manier film kijken is een hele beleving op zich en ik begrijp waarom Rob trots is op zijn mooie en brutale
set. Muziek heb ik niet meer kunnen beluisteren aangezien ik weg moest maar wie weet komt er ooit nog een tweede keer.
In ieder geval leuk om mensen irl te leren kennen, Rob is een toffe gast met een aardige vrouw en erg gastvrij. Super lekkere Brabantse worstenbroodjes en volgens mij was ik op tijd weg om niet helemaal te ontploffen
Weer wat gezichten leren kennen van Paul, Wim en Marco, altijd leuk.....Robert kende ik natuurlijk al langer. Wel een meerwaarde wanneer je mensen iets beter kent.
Rob, nogmaals bedankt.....en excuses aan iedereen dat ik
vandaag de saaie peer moest zijn