PM10

Gestart door CBdicX, december 05, 2016, 16:44:44

Vorige topic - Volgende topic

211

Citaat van: 211 op december 07, 2016, 18:38:08
Waar ik wel heel nieuwsgierig naar ben is of de SA10 in staat is mijn NA11 te verslaan...
Ohh ja, of misschien komt er ook een NA10 uit ??????? :yes:
Zolang je maar geniet....

CBdicX

Citaat van: 211 op december 07, 2016, 18:40:13
Ohh ja, of er misschien komt er ook een NA10 uit ??????? :yes:

Zo stom zullen ze toch niet zijn en een streamer "vergeten"........ ?

RHK

Citaat van: CBdicX op december 07, 2016, 18:46:57

Dan mogen ze softwarematig nog wel grote stappen maken, mits dat onderdeel gaat uitmaken van zulke dure apparatuur. Ik vind het op softwaregebied bij Marantz 4x niks.
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Zep

Dat is een goeie vraag als je over de 10 serie op de Marantz site leest:

Hoewel het misschien handig lijkt een DAC in de versterker te hebben, genereren digitale schakelsystemen van nature veel (elektronische) ruis die de subtiele analoge signalen die door de versterker worden geleid, kan verstoren. Daarom kiest Marantz ervoor zijn Premium-serie te ontwerpen zonder digitaal-analoogconversie in zijn SA-CD-/CD- of netwerkspelers

Ze hebben het dus idd over een netwerkspeler......vraag me alleen af hoe de d/a conversie dan moet plaats vinden?  :|
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

211

Ik hoop het ook niet.

Mijn NA-11 verslaat mijn SA-7 en de SA-11 serie, mits je gebruik maakt van : WAV filetjes via de USB-A interface.

Een NA-10 met gelijkwaardige(!!) inputs, een fatsoenlijke web interface en een SOAP interface voor hen die eigen besturing ter hand willen nemen.

Heaven... 
Zolang je maar geniet....

CBdicX

Citaat van: Zep op december 07, 2016, 19:03:18
Ze hebben het dus idd over een netwerkspeler......vraag me alleen af hoe de d/a conversie dan moet plaats vinden?  :|

Gewoon zoals de NA11 doet, is niks mis mee, ander kastje erom, 3000 euro er boven op, en klaar  :-D

En die Ken Ishiwata begint wel een beetje ongeloofwaardig te worden zo langzamer hand, wat een verhaal weer.....

Zep

Citaat van: CBdicX op december 07, 2016, 20:21:50
Gewoon zoals de NA11 doet, is niks mis mee...

Hoe doet de NA11 het dan?  :wink:

mountainbiker

Gewoon zoals de NA11 doet, is niks mis mee, ander kastje erom, 3000 euro er boven op, en klaar  :-D

En die Ken Ishiwata begint wel een beetje ongeloofwaardig te worden zo langzamer hand, wat een verhaal weer.....
Marketing.
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

polleke_cgc

Het is gewoon de nederlandse vertaling die fout is. De tekst in het engels (die ik hier al neergepoot heb), is wel juist. Uiteraard zit in een CD-speler of streamer een DA-omvormer : anders kan het niet bijster werken.

Als je dat digitaal gedeelte van een aparte voeding voorziet en zorgt voor de nodige magnetische afscherming : dan zie ik eigenlijk niet of dat digitaal deel zoveel invloed heeft. Marantz doet het evengoed bij zijn goedkopere versterkers.

Zep

Ze brengen het alsof er geen dac gebruikt wordt, nee....ze noemen het nu MMM-conversie, duh  :wink:

polleke_cgc

Citaat van: Zep op december 08, 2016, 12:59:33
Ze brengen het alsof er geen dac gebruikt wordt, nee....ze noemen het nu MMM-conversie, duh  :wink:

Tsjah : dat is het kind gewoon een andere naam geven. Als je weet hoe single bit DAC's werken...
Uiteindelijk was dat het doel van SA-cd's en DSD, maar helaas is dat nooit echt doorgebroken.

Brutus

Kan mij niet schelen als ik de loterij win, koop ik er een en geef hier een uitgebreide review  :-) :-)
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

CBdicX

Citaat van: Brutus op december 08, 2016, 17:18:34
Kan mij niet schelen als ik de loterij win, koop ik er een en geef hier een uitgebreide review  :-) :-)

Kom op zeg, wees eens een kerel en koop die PM10 gewoon NU..........  :wink:

Brutus

Haha......en vervolgens een echtscheiding  :-o :-o :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Maus

Het gaat gewoon om keihard geld verdienen, want op audiogebied zijn ze eigenlijk al een tijdje uitverzonnen. Zoveel nieuws komt er niet op de markt, het blijven versterkers en het principe is nog steeds zoals 40 jaar geleden.