de set van Nb

Gestart door Nb, oktober 23, 2016, 12:14:51

Vorige topic - Volgende topic

JohnWx

Citaat van: NB op juni 10, 2025, 18:47:16Na de hele dag diverse soorten muziek te hebben gedraaid, vind ik de 5040's te scherp in het hoog/mid.
In het begin hadden ze te veel laag, dat verdween langzaam, maar het hoog/hoogmid werd scherper. :?
De 3050's klonken veel relexter. Dus die gaan weer terug op hun plek.
Contact opgenomen met Stassen en terugsturen is geen probleem, geld terug ook niet.
Morgen komt mijn jongste dochter me helpen de 3050's weer naar beneden te halen en de 5040 weer in de dozen terug.
Op adrenaline de trap op lukte prima, maar naar beneden..... :|

Succes met de trap   

gr John
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cambridge Audio MISSION Pro-ject NOKIA Sony BRAVIA FXAudio

NB

Citaat van: JohnWx op juni 18, 2025, 11:33:31Succes met de trap   

gr John

Die horde is al genomen.
Gisteren Stassen aan de lijn gehad, speakers zijn daar ontvangen.
Over een paar dagen geld terug.
Ben weer erg blij met mijn oude luidsprekers.
Eerste keer in 10 jaar, dat ik vergelijkings materiaal in mijn eigen kamer heb gehad.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

JohnWx

Citaat van: NB op juni 18, 2025, 11:40:31Die horde is al genomen.
Gisteren Stassen aan de lijn gehad, speakers zijn daar ontvangen.
Over een paar dagen geld terug.
Ben weer erg blij met mijn oude luidsprekers.
Eerste keer in 10 jaar, dat ik vergelijkings materiaal in mijn eigen kamer heb gehad.

nu op zoek naar wat anders of bevestiging het is goed gr John
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

NB

Ben genezen voorlopig. Die 5040 waren erg gedetailleerd in het hoog en erg veel bas in het laag.
Ik werd er een beetje moe van. Heb ook de hele dag. muziek aan.
Verherwaardeer mijn oude/ huidige ls ontzettend.Klinken relext en ik mis eigenlijk niets.
Die heb ik destijds ook in de winkel beluisterd.
Niet aan de hand van reviews aangeschaft, zoals ik bij de 5040's wel gedaan heb.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

JohnWx

Citaat van: NB op juni 18, 2025, 14:30:20Ben genezen voorlopig. Die 5040 waren erg gedetailleerd in het hoog en erg veel bas in het laag.
Ik werd er een beetje moe van. Heb ook de hele dag. muziek aan.
Verherwaardeer mijn oude/ huidige ls ontzettend.Klinken relext en ik mis eigenlijk niets.
Die heb ik destijds ook in de winkel beluisterd.
Niet aan de hand van reviews aangeschaft, zoals ik bij de 5040's wel gedaan heb.

Ja en als je deze had was het ook goed beetje schuiven gaat om de muziek