Nr 1607, geen geluid als tv zonder spanning is

Gestart door Erikwout, september 25, 2016, 14:57:40

Vorige topic - Volgende topic

Erikwout

Hai bedankt voor je reactie,
Echter optisch gaat volgens mij voor mij niet werken omdat ik graag beide functies wil gebruiken enerzijds alle hdmi apparaten op de receiver aansluiten anderzijds het geluid van de tv met bijvoorbeeld Netflix
Ik denk dat ik iets ga doen met de 12 volt aansluiting en een hdmi switch als Marantz niet met een oplossing komt

CBdicX

Citaat van: Erikwout op oktober 01, 2016, 11:35:11
Hai bedankt voor je reactie,
Echter optisch gaat volgens mij voor mij niet werken omdat ik graag beide functies wil gebruiken enerzijds alle hdmi apparaten op de receiver aansluiten anderzijds het geluid van de tv met bijvoorbeeld Netflix
Ik denk dat ik iets ga doen met de 12 volt aansluiting en een hdmi switch als Marantz niet met een oplossing komt

Ehhhhhhhh.........
Het gaat wel werken want ik gebruik de optische "oplossing" ook voor Netflix met mijn 1606.
Daar is de TV-Audio bron voor !
Je sluit alles aan op de HDMI 1607 en dan 1 HDMI naar de TV, de TV op digitaal geluid UIT via optisch, die optische naar de optische INGANG van de 1607, toewijzen aan TV-Audio optisch, en klaar is Kees of Erik  :wink:

Erikwout

Ik snap nu wat je bedoeld, ik ga ermee aan de slag
Bedankt voor de hulp !
:yes:

Erikwout

Eindelijk aan toe gekomen om te testen, helaas het maakt niet uit welke hdmi ingang ik gebruik.
Heb na wat heen en weer mailen met Marantz nu van hun ook ruim een week geen responsie gekregen