De set van Zep

Gestart door Zep, juli 08, 2016, 10:52:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sjoek

De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

xander32

Kom er nog reply beteeft de 27e? Ben benieuwd naar ieders bevindingen  :yes:.


Citaat van: Bert5001 op augustus 10, 2016, 12:30:44
Inderdaad een hele mooie dac zit er in de na11 Zep die hoor jij wel de 27e


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bert5001

Nee verzet de datum Robert ivm de warmte

Verstuurd vanaf mijn SM-T520 met Tapatalk


xander32

Watjes ... 5 teiltjes met koud water om de voeten te koelen, een ventilator, een koud pilsje en een pak raketijsjes en gaan!


:-D


Citaat van: Bert5001 op september 02, 2016, 10:19:50
Nee verzet de datum Robert ivm de warmte

Verstuurd vanaf mijn SM-T520 met Tapatalk

Bert5001

Dat ik daar nou ben opgekomen zeg [emoji23][emoji23][emoji23]☀️


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Vinyl_Fuchs

Citaat van: xander32 op september 02, 2016, 18:21:20
Watjes ... 5 teiltjes met koud water om de voeten te koelen, een ventilator, een koud pilsje en een pak raketijsjes en gaan!


:-D
Die teiltjes voor ons was  niet zozeer het probleem, maar een versterker in een teiltje plaatsen was toch niet zo'n goed idee! :wink:
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

Uhm, een versterker die niet werkt > 25 graden omgevingstemperatuur  :?


Citaat van: Vinyl_Fuchs op september 03, 2016, 00:48:29
Die teiltjes voor ons was  niet zozeer het probleem, maar een versterker in een teiltje plaatsen was toch niet zo'n goed idee! :wink:

Zep

Momenteel twee nieuwe interessante opties voor een netwerkspeler:



De nieuwe Onkyo NS-6170 met dual AK4490 dac, komt deze maand uit.




De nieuwe Pioneer N-30AE, ook met dual AKM (?) dac, komt in Oktober. Ben benieuwd naar de verdere specs.
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Heb heel lang getwijfeld over de eerdere uitgebracht 70 serie van de Pioneer streamer, heb het uiteindelijk niet gedaan.
Weet niet meer precies waarom want scheen een erg goed apparaat te zijn, app iets minder maar dat is bij veel merken zo. Als ik moets kiezen gingik blind voor de Pioneer  :-)
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

... zelf gaan uitproberen in eigen set; de Pio N70 heb ik een aantal keren als enigszins helder en analytisch omschreven zien worden. Dat moet maar net passen in een set en bij de voorkeur van diens eigenaar.

Wel een leuke zoektocht, ben ook benieuwd waarop je uit gaat komen  :yes:.

Zep

Zelf heb ik ooit de Pioneer N-50A thuis gehad en daar was ik niet tevreden over, zoals Xander zei vond ik hem te helder in mijn toenmalige set. Maar de N-30AE heeft de nieuwe AKM (welke type is nog niet te vinden) en wat ik zover heb kunnen vinden is dat deze dac juist naar de warme kant neigt met behoudt van detail. Voor wat het waard is heeft de Pioneer ook 3 filter instellingen.

Dus ja sowieso eerst luisteren, alleen jammer dat ik ze niet tegelijk kan bestellen....de Pioneer komt in Oktober, de Onkyo deze maand. Geduld  :no:  :angel:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Je kunt ook teveel geduld hebben.......er komt steeds weer iets nieuws uit, zeker op gebied van streamers.
Dan zie je uiteindelijk door de bomen het bos niet meer. Ik heb uiteindelijk mijn streamer gekocht en nooit meer achterom gekeken maar gewoon genieten van dat ding (je hebt hem zelf gehoord in mijn setting metje eigen muziek).
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Begrijp je punt, Brutus....er is altijd weer iets nieuws. Alleen hebben deze nieuwe generatie spelers toch voor mij het meest te bieden, "completer" dus wat ik tot nu toe miste  :wink:

Geduld heb ik sowieso niet, als ze leverbaar waren dan had ik ze al besteld  :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Pre order.........dan krijg je er een VR Gear..........och nee, dat was een ander product  :-D

Oke, effe doorbijten en luisteren en inpakken en meenemen dat ding  :wink:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

... en uiteindelijk, na vele pre sales, na vele maanden wachten, komt hij tot de conclusie dat de NA6005 zo gek nog niet was  :-P.