De set van Zep

Gestart door Zep, juli 08, 2016, 10:52:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

xander32

Cool  :mrgreen:. Een mooi merk met degelijke, goed klinkende producten.

Citaat van: Zep op december 07, 2016, 17:02:26
Als het meezit volgende week of de week erop toch naar Marcel om de Denon PMA-2500NE eens te beluisteren op de 40  HB

Zep

Citaat van: xander32 op december 07, 2016, 18:09:16
Cool  :mrgreen:. Een mooi merk met degelijke, goed klinkende producten.

Nou, vooral de match zou heel goed moeten zijn....zo zou de hier welbekende XXXXX (censuur) het minder goed doen t.o.v. de 2500, en meer duurdere versterkers missen wat ballen op de 40 (correct me if I'm wrong, Marcel)  :roll:

Ben ik toch zeker nieuwsgierig maar zal eerlijk gaan oordelen in vergelijking met de Anthem.
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

#377
Citaat van: Zep op december 07, 2016, 16:58:37
Ik ga niet stoken maar het begint met een "B" en het eindigt op "rutus"  :angel:

I rest my case  :-D

Maar dat is een heel net en correcte Nederlands gezegde.

Jij moet er weer iets anders van maken:
Citaat van: Zep op december 06, 2016, 00:43:55
Het bloed kruipt meestal richting mijn zwellichaam, heb ik vaker "last" van  :zzz:

Dus.......laat jij Kees maar even rusten  :-D :wink:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: Brutus op december 07, 2016, 22:38:02
Maar dat is een heel net en correcte Nederlands gezegde.

Jij moet er weer iets anders van maken:
Dus.......laat jij Kees maar even rusten
  :-D :wink:

Wat zegt ie? clown1
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Wie jouw Kees......geen idee  :roll:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: Brutus op december 08, 2016, 02:42:33
Wie jouw Kees......geen idee  :roll:

Any Kees, I rest my Kees.....en nu ophouden Brutus!  :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Just in Kees....... :-D en weer terug naar de audio, die 2500 ben ik ook wel benieuwd naar. Zoals jij weet staan hier een paar Denon apparaten waar ik zeer tevreden over ben. Dus benieuwd naar je bevinding.........
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: Brutus op december 08, 2016, 17:39:04
Just in Kees....... :-D en weer terug naar de audio, die 2500 ben ik ook wel benieuwd naar. Zoals jij weet staan hier een paar Denon apparaten waar ik zeer tevreden over ben. Dus benieuwd naar je bevinding.........

Yep, I know.....Brutus, en dat klonk helemaal niet verkeerd bij jou  HB
Als ik ben wezen luisteren dan zal ik zeker mijn indruk hier posten  :yes:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Potver....luidsprekers weer eens ietsjes meer naar voren, ietsjes meer uit elkaar en ietsjes meer ingedraaid...iedere keer babystapjes en vervolgens langere tijd luisteren. En boh....hier valt echt veel winst te behalen! Gaat wel veel tijd inzitten zo bij elkaar  :roll:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

Bij mij gingen er weken mee gemoeid, met lange tussenpozen om te luisteren/te vergelijken. Neem de tijd, dat is het waard :yes:.

Citaat van: Zep op december 10, 2016, 20:21:44
Potver....luidsprekers weer eens ietsjes meer naar voren, ietsjes meer uit elkaar en ietsjes meer ingedraaid...iedere keer babystapjes en vervolgens langere tijd luisteren. En boh....hier valt echt veel winst te behalen! Gaat wel veel tijd inzitten zo bij elkaar  :roll:

WilliamB

Hier ook dezelde ervaring. Heeft hier ook even geduurd.
Komt goed  :yes:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Samro

Het maak inderdaad veel verschil hoever je de speakers van achterwand plaatst. Mooi dat je verbetering opmerkt. Ik zal ook eens aan het schuiven met de speakers. Veel werk, en zwaar klusje ook :?
Citaat van: Zep op december 10, 2016, 20:21:44
Potver....luidsprekers weer eens ietsjes meer naar voren, ietsjes meer uit elkaar en ietsjes meer ingedraaid...iedere keer babystapjes en vervolgens langere tijd luisteren. En boh....hier valt echt veel winst te behalen! Gaat wel veel tijd inzitten zo bij elkaar  :roll:

Zep

Citaat van: Samro op december 12, 2016, 16:50:49
Het maak inderdaad veel verschil hoever je de speakers van achterwand plaatst. Mooi dat je verbetering opmerkt. Ik zal ook eens aan het schuiven met de speakers. Veel werk, en zwaar klusje ook :?

Ja, en vooral het indraaien. En het schuiven gaat een stuk makkelijker nu er cups onder de spikes zitten  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

lo

Citaat van: Zep op december 12, 2016, 18:50:04
Ja, en vooral het indraaien. En het schuiven gaat een stuk makkelijker nu er cups onder de spikes zitten  :wink:

Zitten die cups vast aan de spikes?
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Zep

Citaat van: lo op december 12, 2016, 20:26:33
Zitten die cups vast aan de spikes?

Nee, lo, het zijn gewoon losse cups.
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*