Marantz PM15

Gestart door jobbe, juni 09, 2016, 19:52:13

Vorige topic - Volgende topic

Maurice

Citaat van: jobbe op juli 04, 2016, 20:50:25
Bij aanschaf. Bedoel je anders dat je m het beste volledig kunt voorzien van nieuwe condensatoren?

Nu heb ik daar zelf niet de kennis voor.
Gaat vaak om meer dan alleen nieuwe condensatoren. Denk ook aan herstellen van tinverbindingen etc.
Er zitten hier op het forum een aantal mensen die dit voor jou kunnen doen. In de techniek sectie vind je wel verslagen van hen, lees er maar eens een aantal.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

jobbe

Ladies and gentleman, i got one  :lol:

lo

Gefeliciteerd, da's toch nog  snel gegaan. Veel plezier d'r van  HB
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Je hebt een, uhm, foto?

jobbe

Een foto en ook daadwerkelijk een PM15  :-D

capri9000

bramdg

waw

en blinken gelijk nieuw !!!!   :-o

:kwijl:  :kwijl:  :kwijl:

veel plezier ermee  pompom
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

pameijer

Mooi! Kun je een MP3-tje van een opname op het web zetten? Weten we meteen hoe ie klinkt  clown1

Veel plezier er mee, ziet er mooi uit zo'n massieve look.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

xander32

Veel luisterplezier ermee  :yes:.

Citaat van: xander32 op juli 07, 2016, 06:53:35
Je hebt een, uhm, foto?

jobbe

Klinkt echt fantastisch deze versterker. Ben er zeer tevreden mee, jammer dat er geen afstandsbediening bij zit maar dat maakt ie meer dan goed  :-)

xander32

... welke afstand moet je overbruggen van sweetspot tot PM? Heb er nog wel een oude telescoop hengel liggen  :yes:.

Citaat van: jobbe op juli 08, 2016, 08:37:15
Klinkt echt fantastisch deze versterker. Ben er zeer tevreden mee, jammer dat er geen afstandsbediening bij zit maar dat maakt ie meer dan goed  :-)

bramdg

Citaat van: jobbe op juli 08, 2016, 08:37:15

geeft je meer ruite om gewoon simpelweg te genieten   :yes:  :yes:
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

jobbe

Citaat van: xander32 op juli 08, 2016, 10:47:41
... welke afstand moet je overbruggen van sweetspot tot PM? Heb er nog wel een oude telescoop hengel liggen  :yes:.

:-D gemak dient de mens. Als een afstandsbediening zo belangrijk was had ik wel iets anders gekocht.  Gelukkig is het dat niet  :-D

Matt

Citaat van: jobbe op juli 08, 2016, 17:05:29
:-D gemak dient de mens. Als een afstandsbediening zo belangrijk was had ik wel iets anders gekocht.  Gelukkig is het dat niet  :-D

Proficiat met de aankoop! Ik mis dit eigenlijk ook niet, de AB van de pm5005 heb ik tot nu toe amper gebruikt :-)
#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."

HAL9000

gefeliciteerd DIKKE bak!! 
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!