Hoe komt zo'n site erbij. Als het ergens snel gaat met de ontwikkeling is het het maken van vele nieuwe reeksen componenten op elk front en nauwkeirig. Nadeel is wel dat ik nu bijv een cd speler nodig heb ,welke lastig verkrijgbaar zijn,zonder 4 extra aansluitingen kado ,net als eindversterkers, waar uiteraard de grootste omslag plaats vindt , met klasse h voeding ,van redelijke kwaliteit en de dsp's en in nederland de ncore versterker modules.
.....makkelijk zelf te bouwen en ze zetten ze toch ook al in de 8000euro versterkers.Maar de goedkope versterkers hebben wel die megagoedkope aansluitingen erop zitten en pcb's gemaakt voor 4 modellen.En je zult toch vrij snel, relatief gezien, je schakelingselco's moeten vervangen, Maar dat calculeren ze wel in bij de duurdere modellen.
En het oog wilt ook wat. Maar die zgn kenners,weten niets van techniek en zijn vaak journalist.
Ik zie bijna nooit de binnekant van een apparaat, en dat is toch wel het belangrijkste ipv een subjectief luistertestje.
Alleen de goedkope versterkers gebruiken tuur
ijk allemaal dezelfde schakeling waarbij te oorsprong al 30 jaar of ouder is en dat klinkt leuk, maar deze gaan er toch ook uit. Ze maken veel betere, net als opamps van 2 euro , bb2134 bijn,tl072 is 10 cent, maar 80euro zijn er zat van. Voor de diy is het wel een relaxte tijd, maar toch sta ik verbaasd van de prijzen...en die moet je reviseren....daar heb een nieuwe voor.