Optisch of coaxiaal aansluiten van een HEOS link op een SR 7010?

Gestart door Bounty, februari 25, 2016, 17:13:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

xander32

Soepperrrrrrrr Angebot  pompom.

Citaat van: TurboMarco op maart 03, 2016, 22:48:31
Ik weet niet waar je woont ,anders stel ik voor dat je wat kabels van mij kan lenen .

Ik heb ze in verschillende soorten en maten ,zelfs luidsprekerkabel van tuinslang formaat ,het zelfde geldt voor de coaxkabels .
Ik hoor daar toch geen enkel verschil in ,en het uiterlijk boeit mij toch niet meer .

Wie weet heb jij daar wel iets mee ,en in dat geval kan ik er een heel mooi prijsje van maken .

Maus

Citaat van: TurboMarco op maart 03, 2016, 00:37:27
Een coaxiale kabel word in de volksmond ook wel tulpkabel genoemd ,dit vanwege de stekkers die (in de verte :-P) eruit zien als een tulp .

Die je tussen CD speler en DAC in kunt prikken? Is mij altijd gelukt met 1 van de 2 van een rood-wit snoertje :P

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Maus

Wat bedoel je dan met in de verte eruit zien als? Ik heb er totaal geen ervaring verder mee vandaar :)

Heb dat overgeslagen en alles loopt nu voornamelijk via USB.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)



Bounty

Citaat van: TurboMarco op maart 05, 2016, 00:19:08


Vind jij het op tulpen lijken dan ?


Wat ik me afvraag is of dit soort stekkers nu daadwerkelijk beter zijn dan de standaard rood-wit stekkertjes. Zou je dat verschil nou echt horen?

Bounty

Citaat van: TurboMarco op maart 04, 2016, 11:21:21
Ik woon in Arnhem  :-)

Dank voor het super angebot inderdaad. Als ik in de buurt van Arnhem ben laat ik het je even weten.

Dank  notworthy

TurboMarco

#40
Citaat van: Bounty op maart 07, 2016, 09:12:36

Wat ik me afvraag is of dit soort stekkers nu daadwerkelijk beter zijn dan de standaard rood-wit stekkertjes. Zou je dat verschil nou echt horen?
Er zit geen hoorbaar verschil in ,maar als je een kabel van de rol koopt om deze zelf op lengte te maken solderen deze stekkers wel een heel stuk makkelijker .
Voor het geld hoef je ze niet te laten ,de afgebeelde stekkers kosten per 4 stuks nog geen 5,-  .
Voor een paar centen meer (1,88 per stuk) koop je ook stekkers van het merk Neutrik ,deze staan ook in de pro-audio wereld erg hoog aangeschreven .

Of deze : http://nl.aliexpress.com/item/16pcs-Copper-RCA-Plug-Material-Screws-Soldering-Audio-video-speaker-connector/32343055594.html?spm=2114.48010208.4.129.EMPVGX.

WBT's voor een zacht prijsje  :lol: ,moet je er wel meteen 16 stuks afnemen .

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)