Het streamen heeft idd een behoorlijke vlucht genomen. Hier is de set up ook nogal gewijzigd;
Van een laptop waarop LMS stond met daaraan een externe hdd waarop de content stond (cd ripp > flac), met een SBT als streamer (+ Spotify), incl. upgrade voeding, lopende over de dac van een SA15s2 LE, naar de huidige set up van een Syn nas met daarop nog steeds cd ripp naar flac, welke middels een draadje in verbinding staat met de NA11 (+ Spotify).
Daarnaast gebruik ik een BS Node2 als bron voor mij hoofdtelefoonset. Die Node hangt middels wifi in het netwerk en zo aan de nas en speelt ook Spotify.
En de oled hangt tevens via wifi in het netwerk, waarover we Netflix streamen.
Verder nog airplay of bt vanaf de tablet of telefoon richting de eerder genoemde streamers of bt speaker, of bt hoofdtelefoon.
We streamen heel wat af tegenwoordigs
Citaat van: jowa op maart 12, 2019, 21:30:13
Mooie aanwinst.
Leuk om in dit topic terug te lezen hoe het de afgelopen 3-4 jaar ontwikkeld is qua streaming bij de posters.
Zelf gegaan van een opzet met een Synology DS-212+ icm met een Squeezebox Touch naar een HP Microserver met 6TB opslag, waarvan 1TB muziek, en een Auralic Aries Mini icm een Spotify abonnement.
Films gaan tegenwoordig meestal via Netflix, Videoland of aanbod van XS4ALL.
Daarnaast sporadisch een bluray/dvd via de UD-5005.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk