Citaat van: joep op januari 10, 2015, 23:10:20
Heeft geen nut Marco, ik heb er niets bij te winnen en heb mijn standpunt hier al eerder neergeschreven.
Zij die er hun voordeel mee kunnen doen ga je gang. Misschien dat iemand er anders over denk.
Ik heb persoonlijk nooit een ruimteprobleem gehad. Slechts toen ik mijn luidsprekers in de breedte van de kamer plaatste (slechts 6 meter) merkte ik wat een staande golf is. Dus weer snel in de lengte van de kamer geplaatst en het probleem was weer opgelost.
P.S. Hobbits zijn cool.
Joep , ik denk dat dergelijke topics ook niet voor jou bedoelt zijn , want in mijn ogen ligt daar ook niet de interesse van jou .
Wat mij dan wel weer verbaast is dat je dan heel stellig deelneemt aan deze topic , en dat zonder enige kennis daarvan .
Kijk het is heel makkelijk te zeggen dat iemand het niet naar jouw( of mijn) mening niet voor elkaar heeft , maar daar schiet niemand wat mee op .
Ik en velen met mij dragen wat bij om tot een oplossing te komen , maar sorry dat ik het zeg , naar mijn mening (en gezien de reacties van anderen ook) draag jij je steentje niet bij .
Je kan bij deze simpelweg niet om natuurkundige wetten heen , en vrijwel iedereen is niet in staat om de woonkamer om te bouwen tot een geluidsstudio .
Maar doe voor jezelf nou eens de moeite nemen om het verhaal achter de golflengte tot je te nemen , het werkt echt heel verhelderend hoor !