Beste Paul,
Download de handleiding van de versterkers of receiver, type in het zoek venster bi-amp i.o.d. misschien is deze optie wel aanwezig.
Ik bemerkt grote twijfel met betrekking van keuze aankoop, versterker of een receiver.
Het is al aangegeven, kijk wat heb je te besteden. Stereo of Dolby surround.
Je kan voor de hoofdprijs gaan, maar het is zonder als je het niet gaat gebruiken.
Een receiver ziet er indrukwekkende uit dan een versterker, als het daarom te doen is. go for it. Het is jou keuze.
Gezien je niet meer dan 2 speaker gaat gebruiken, dan zou ik de receiver van je verlanglijstje schrappen. Ga voor een mooie Stereo versteker.
Maar gaat luisteren in een echte HiFi winkel, neem wat cd's mee en gaat luisteren, en laat de verkoper schakelen tussen diversen versterkers/ receiver(s) dus kopen met je oren.
De UD 7007, kan ik kort over zijn....super geweldig.
Geluid 5.1 meesterlijk....stereo ( analoog) sinds eind jaren 80, niet meer zo genoten.
Beeldkwaliteit, is niet beter dan een ander prijsklasse speler, mijns inziens allemaal het zelfde.
Alle lasers zijn het zelfde, de TV bepaald het eindresultaat.
Wat bij een versterker /receiver geld......een belangrijk schakel zijn de speakers.
Bij de UD 7007 zal dat de TV zijn, sluit je deze aan op de wel bekende goedkope zonnebanken, dan blijft er van de kwaliteit niets over.
Suc 6 met je keuze