Heren het verdict:
a: heb iets nieuws.
b: inderdaad meer detail en plaatsing.
c: de quadral's worden nog vlotter aangestuurd zeker in het bass fundament het vloeit eruit.
De PM11S3 & PM16 werden getest op een set 803N en niet de 803D zoals ik eerder aangaf. Mijn excusses!
Het geluid van de 803N beviel me totaal niet. Met de 11 was het iets beter maar met de 16 was het echt vlak en zoutloos.
Test cd was hier Tony Joe White met het nummer Love MD. Soit ik voelde dat de PM11S3 heel wat meer in zijn mars had en zo ging de koop toch door. Thuis gekomen kon het echte vergelijk van start gaan. Eerst nog eens de goede vertrouwde PM16 aan de Wotan's. Dat geluid kennen we al en klinkt heel goed. Mooi helder en gedetailleerd met een mooie bass. Nu de nieuweling, WTF ik herken de Quadral's niet meer.
Plaatsing instrumenten, stage en een bass dit had ik nog nooit gehoord met de Wotan's. Mijn vrouw & zoon beamen dit, wat een verschil. Hier wordt duidelijk dat de PM11S3 de betere is. Ik heb deze mooie amp. van amper 5 maanden oud waarvan de laatste 4,5 maanden terug in de doos wegens verbouwing voor 2 mille kunnen kopen. Een aardige duit maar deze upgrade loont zeker de moeite en is mijn beste ooit.
Een aanrader !!!!