RX101 Bleutooth

Gestart door kq, augustus 30, 2013, 21:07:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pameijer

Je gaat te hard John, eerst maar 's het probleem snappen voordat we het oplossen  :?

Kiest hij de juiste ingang? Is er wel verbinding met BT? Staat het volume goed? TS moet MEER INFO geven.....

O ja, en zichzelf ff voorstellen op dit forum  :yes:
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Exxar

Citaat van: John Wx op september 01, 2013, 22:27:24

http://www.youtube.com/watch?v=Rl4eGGeawcg

Die Uplay is een leuk toestelletje. Ik gebruik dat al een paar jaar in de woonkamer. Het enige probleem dat ik er ooit mee gehad heb, was stotterende en uitvallende muziek, maar dat kwam door een ondermaats (Ralink) kaartje in een laptop. Kaartje vervangen door een Intel N2230 en alles in orde.

JohnWx

Citaat van: Exxar op september 02, 2013, 08:24:47
Die Uplay is een leuk toestelletje. Ik gebruik dat al een paar jaar in de woonkamer. Het enige probleem dat ik er ooit mee gehad heb, was stotterende en uitvallende muziek, maar dat kwam door een ondermaats (Ralink) kaartje in een laptop. Kaartje vervangen door een Intel N2230 en alles in orde.

top input thx ga op zoek in UK veell goedkoper
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

kq

Ik moet dus een nieuwe bluetooth-usb stick kopen? Ik vind het wel vreemd, gezien mijn laptop een jaar oud is. Hij herkent de boxen wel, maar zegt dan dat hij een stuurprogramma niet kan downloaden.


Exxar

Heb je de laatste nieuwe drivers voor de bluetooth-kaart?
Sommige kaarten ondersteunen alleen gegevens synchronisatie en geen audio doorvoer.

JohnWx

Citaat van: kq op september 03, 2013, 19:03:22
Ik moet dus een nieuwe bluetooth-usb stick kopen? Ik vind het wel vreemd, gezien mijn laptop een jaar oud is. Hij herkent de boxen wel, maar zegt dan dat hij een stuurprogramma niet kan downloaden.
Drivers kan je downloaden

Welke laptop is het
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

kq

dell inspirion N7110.
Inderdaad, maar dewelke?

ps: wat wil je weten over mij?

JohnWx

Citaat van: kq op september 03, 2013, 19:03:22
Ik moet dus een nieuwe bluetooth-usb stick kopen? Ik vind het wel vreemd, gezien mijn laptop een jaar oud is. Hij herkent de boxen wel, maar zegt dan dat hij een stuurprogramma niet kan downloaden.

dan is het niet compatible voor audio
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

is het een intel n1030 blauwe tand


mooie laptop  notworthy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

http://www.intel.com/content/www/us/en/processors/centrino/centrino-wireless-n-1030-brief.html



niet compatible dus


je hebt echt een usb bt stick/ding nodig die compatible is met AD2D en gheeft
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

kq


JohnWx

Citaat van: kq op september 03, 2013, 23:10:02
bedankt!

Zijn wel de wat duurdere sticks of doosjes meestal 30 euro

Succes


Zelf gebruik ik ook een laptop met usb dac en binnen kort een multimedia Sony Vaio PC met digitale in en uitgangen dus gaan we weer pielen 


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Exxar

Je kan ook altijd eens opzoeken of die ingebouwde bluetooth-kaart zo'n mini wifikaart met geïntegreerde bluetooth is. Ik heb namelijk versies van die laptop gevonden waar er een Intel N2230 kaart ingebouwd zit, en dat is nu net het kaartje dat ik ook gebruik om muziek te streamen naar mijn Uplay (en voor zo'n N2230 heb ik 15euro betaald op ebay uit China, en 't is een echt).

JohnWx

Citaat van: Exxar op september 04, 2013, 07:31:26
Je kan ook altijd eens opzoeken of die ingebouwde bluetooth-kaart zo'n mini wifikaart met geïntegreerde bluetooth is. Ik heb namelijk versies van die laptop gevonden waar er een Intel N2230 kaart ingebouwd zit, en dat is nu net het kaartje dat ik ook gebruik om muziek te streamen naar mijn Uplay (en voor zo'n N2230 heb ik 15euro betaald op ebay uit China, en 't is een echt).

ja dat is het
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.