MM7025: te gebruiken met PM-KI Pearl Lite?

Gestart door Ron_Marantz, juni 24, 2013, 14:54:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

retriever

Meer is niet altijd beter...  Ik dacht ook dat mijn b&w's 683 wat meer power konden gebruiken en had daarom een sterkere versterker bijgekocht (NAD C375 BEE, 2 x 150 Watt RMS op papier, in de tests gaat hij moeiteloos tot 2 x 170 Watt).  Momenteel stuur ik ze terug aan met de pm7004.  Ik vind, vooral als je lange luistersessies hebt, de marantz vriendelijker klinken.  Geen last van luistermoeheid.  Bij de NAD ontbrak niets, zuivere, volle klank.  Er was niets dat ontbrak, maar voor mij was er iets teveel...  vooral bij langdurig luisteren.   
In jouw geval, zal de MM7025, niet veel toevoegen aangezien je al met een zeer degelijke versterker werkt.
hello
versterker pm7004 / pm15S2, cd onkyo c-7070,  speakers B&W 683, Boston Acoustics A26, monitor audio BX2, phono Reloop RP 6000 MK 6 B, sub B&W 610 XP.

Maus

Heb ik ook met sommige versterkers, dat ze me te 'eerlijk' worden. Lang luisteren en dan wil je hem telkens zachter zetten.
Nu speel ik weer een paar dagen en sinds 20 minuten met een ouwe Pioneer (SA606, 1978) en dat is dan toch wel weer lekker. Klinkt alles behalve audiofiel, maar muziek maakt 't.

TurboMarco

Geinig om apparaten menselijke trekjes toe te dichten  :-D

Zou je een Mcintosh dan dellerig noemen  :schater:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Maus

Geen idee :D Een McIntosh zou bij mij betekenen dat ie er vandaag nog uit gaat en ik een dikke auto koop ;D.