De set van Ron_Marantz

Gestart door Ron_Marantz, mei 25, 2013, 14:35:01

Vorige topic - Volgende topic

Ron_Marantz

Citaat van: pameijer op juni 26, 2015, 19:58:18
Tip: koop ze niet in een hifizaak maar in een muziekwinkel (voor instrumenten). Normale prijzen en hoge kwaliteit.

Maakt het uit welke muziekwinkel?
Marantz | B&W

pameijer

Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Ron_Marantz

Het is nu zaterdag, nog twee dagen wachten...  frusty

Wachten duurt zo lang haha... kijkend naar mijn huidige PM15, denk ik... wat ben je toch een mooi apparaat, maar straks komt er een mooiere voor terug. Ik ben erg blij met je geweest  :-P

Zijn deze kabels iets?

http://www.kabelstore.nl/product/365555/category-245172/procab-prime-xlr-kabel-1-meter.html
Marantz | B&W

Ron_Marantz

Vandaag was het zover, airco op 20 en gaan met die banaan... eenmaal aangekomen, praatje gemaakt en de doos van de PM11 bekeken. 31.7 kg staat erop, bruto gewicht. Gelukkig tilde de knul de doos voor me richting de auto. Afgerekend en wel richting huis.

Wow, wat een apparaat, wat een monster... eerst mn NA erop, wat bleek... geen geluid naar mijn linker speaker, ik dacht *shit*... nee he! Enfin, de boosdoener wat de cinchkabel van Audioquest die geen goed contact meer maakte op de NA. Vreemd... enfin, beetje zitten draaien en doen en uiteindelijk weer het geluid op volle sterkte  :roll:

Eerste wat opviel: iets betere soundstage dan de 15. Het zijn qua verbeteringen geen grote stappen meer, kan het nog niet helemaal beoordelen, eerst maar eens even inspelen!

Maar wat een groot ding! Op een paar centimeter na is hij even hoog als mijn SR7007...
Marantz | B&W

jowa

Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst.  :gp:
Ziet er strak uit, twee setjes Marantz  notworthy

Vinyl_Fuchs

Veel luisterplezier gewenst met je nieuwe versterker.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

Wat een tank he deze versterker :-).
Doordat ik hem in een kast heb staan valt dat niet op, maar op jouw plaatjes zo ...

Ik wens je heel veel luisterplezier toe met jouw nieuwe aanwinst!
Benieuwd ben ik, of/welke veranderingen aangaande het geluid jij gaat ervaren :yes:. Je hebt er al ietwat over los gelaten.

Ron_Marantz

Haha ik mis nog een SA11-S3 [emoji3]
Enfin naast de betere soundstage lijkt het erop dat hij m'n speakers beter in controle houdt al deed de 15 het ook bijzonder goed. Ik hoor iets meer detail en plaatsing van instrumenten. Ben benieuwd of hier ooit een set B&W 802's op komen [emoji3]
Marantz | B&W

hchifi.nl

Citaat van: Ron_Marantz op juni 30, 2015, 17:16:27
Gelukkig tilde de knul de doos voor me richting de auto

:-D hahah
H&C Hifi, al ruim 20 jaar een begrip !

Nu bereikbaar via Whatsapp !! 06-13638838

Onze openingstijden :
ma GESLOTEN
di GESLOTEN
wo 10.00u-19.30u
do 10.00-19.30u
vr 10.00u-20.30u
za 10.00u-17.00u

Tel. 0031 (0) 478-515

Actionhost

Wat cool Ron! Hele gave bak. Ik zie je nog weg gaan met de Pearl Lite!  :lol: 

Gefeliciteerd man!

Als ik ooit eens in de buurt ben kom ik zeker luisteren!
PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213

Ron_Marantz

Citaat van: Actionhost op juli 02, 2015, 12:28:49
Wat cool Ron! Hele gave bak. Ik zie je nog weg gaan met de Pearl Lite!  :lol: 

Gefeliciteerd man!

Als ik ooit eens in de buurt ben kom ik zeker luisteren!

Je bent welkom!  :-D
Marantz | B&W

WilliamB

Gefeliciteerd met je PM11  notworthy
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Ron_Marantz

Ergens in juni dit jaar, voordat ik het besluit nam om de CM10 S1 te upgraden naar een 800 serie D3 had ik de stoute schoenen aangetrokken om mijn audiomeubel aan te pakken...

Ik had eerst een Norstone Bergen 2 in gebruik, maar het meubel vond ik te wankel en uiteindelijk was het meer een tussenoplossing aangezien ik tijdelijk even in een huurwoning zit totdat mijn nieuwe woning gereed is en mijn oude tv-meubel nog bij mijn ex staat. Ik moest dus even een nieuwe audiomeubel hebben, ook omdat mijn nieuwe tv meubel veel kleiner is dan die bij mijn ex staat en op de nieuwe had ik geen plek voor mijn apparatuur.

Tussenoplossing of niet, de Norstone had ik maar verkocht... in ruil daarvoor heb ik een Atacama Iris Eco 5.0 met donker bamboe paneel besteld, 6 weken later uiteindelijk geleverd. Meubel is echt super. Helemaal happy mee.

Marantz | B&W