B&W of focal

Gestart door boerboel, mei 24, 2013, 22:59:41

Vorige topic - Volgende topic

cz79

:-D :-D :-D Noorwegen ben ik vaker en langer geweest, dus ik kies voor die kant

AndreC

Citaat van: cz79 op mei 28, 2013, 22:10:33
Zweden of Noorwegen?
Die lekkere blondines hebben ze namelijk in beide landen :-D (heb ik van horen zeggen uiteraard :angel:)

Kan je verklappen dat die lekkere blondines niet alleen daar wonen  :wink:
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

Marvin

Die daar wonen kunnen natuurlijk niet óók ergens anders wonen, maar we dwalen af.... :-D

Verzonden vanaf mijn meest superieure IOS gadget.

xander32

On-topic; B&W of Focal; dat is een beetje de keuze tussen zo`n ordinaire engelse slet of een arrogante franse ...

vs.

cz79

Allebei niets dus... :-D

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

cz79

JohnWx

Citaat van: cz79 op mei 29, 2013, 10:49:29
Of US  :angel:

ja maar qua ranzigheid wat ik op tv zie met die mutsen in Salou etc. UK dan maar  pompom
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

bas focal marantz

Citaat van: boerboel op mei 24, 2013, 22:59:41
ik ben in het bezit van de marantz 7007  en ga mijn polkt rti 100 verruilen voor de B&W CM9  of de focal 826w

graag jullie mening of ervaring.   gewoon effen jullie gedachten  over deze speakers.

ron
Zelf luisteren is mijn advies , nu is het appels met citroenen vergelijken en vraag je welke is lekkerder .
Dan zeggen de meeste een appel .
Een appel is lekker om zo op te eten maar met koken wordt er citroen sap gebruikt .

boerboel

leuk dat het een bekende is, ik kon haar niet maar heb nu wel een cd besteld van haar . en geen idee welke taal het is  denk inderdaad Noors.

retriever

Veel plezier met je nieuwe speakers !!  hello
versterker pm7004 / pm15S2, cd onkyo c-7070,  speakers B&W 683, Boston Acoustics A26, monitor audio BX2, phono Reloop RP 6000 MK 6 B, sub B&W 610 XP.

cz79

Citaat van: boerboel op mei 30, 2013, 13:02:37
leuk dat het een bekende is, ik kon haar niet maar heb nu wel een cd besteld van haar . en geen idee welke taal het is  denk inderdaad Noors.

Als je het hebt over Kari Bremnes, dan is dat zeker Noors, erg mooie muziek en erg mooi opgenomen. Favoritet album (imo) is Gåte ved Gåte, deze wordt ook veel tijdens demo's gebruikt maar is gewoon een erg lekker album

pameijer

Ik zou het wel weten..... :

En als je harder dan 100dB speelt gaat de spoiler vanzelf uit  :schater:
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

WimPeu

Focal of B&W? Zeker voor de laatste gaan. Heb beide wel gehad. Ik heb altijd nog een B&W zwak. Met Focal ben ik wel klaar. Mij te scherp, nu durf ik het wel te zeggen dat ze mij eerst aanspraken omdat ze mij aan Jamo deden denken die ik als puber heb gehad. Sinds in Usher heb gehoord hoef beide merken niet meer trouwens.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Snakez

Heb tot voor kort altijd B&W gehad in een  5.1 opstelling met mijn SR7005, maar nu toch erg blij dat ik overgestapt ben naar Focal.