Keuze tussen 6006 en 5007

Gestart door koloro, april 22, 2013, 15:14:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

koloro

#16
De Onkyo van Zoldar is wel een bakbeest.....prachtig ding.

Voor de 7005 vragen ze nieuw nogal wat, ik kan natuurlijk wel 2e hands kijken (ben ik wel een beetje huiverig voor).
Als je een mooie weet voor een goede prijs hou ik me aanbevolen hoor.

Maar....ik krijg steeds meer het gevoel dat er langs de 6006 en de 5007 wordt gegaan, tot nu toe worden er alleen maar alternatieven aangeboort lijkt wel.  :wink:
Zijn ze dan zo slecht? Of achterhaald?

gr

Oeps, zie nu pas je linkje met de test  redface  ik ga effe kijken

JohnWx

Citaat van: koloro op april 23, 2013, 13:19:29
De Onkyo van Zoldar is wel een bakbeest.....prachtig ding.

Voor de 7005 vragen ze nieuw nogal wat, ik kan natuurlijk wel 2e hands kijken (ben ik wel een beetje huiverig voor).
Als je een mooie weet voor een goede prijs hou ik me aanbevolen hoor.

Maar....ik krijg steeds meer het gevoel dat er langs de 6006 en de 5007 wordt gegaan, tot nu toe worden er alleen maar alternatieven aangeboort lijkt wel.  :wink:
Zijn ze dan zo slecht? Of achterhaald?

gr

Oeps, zie nu pas je linkje met de test  redface  ik ga effe kijken

Nou valt wel mee ze gingen nieuw voor 1000 op een gegeven moment en de 7007 ook

Zit gewoon garantie op als hij bij een dealer gekocht is
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

koloro

Richtiggg....... hello

Effe de test gelezen, duidelijk is (wordt gelukkig specifiek genoemd) dat de 6006 qua beeld beter is dan zijn kleinere broertje.

Misschien nog iets bekend van de 5007??  :angel:

gr.

Koloro

JohnWx

Citaat van: koloro op april 23, 2013, 13:46:18
Richtiggg....... hello

Effe de test gelezen, duidelijk is (wordt gelukkig specifiek genoemd) dat de 6006 qua beeld beter is dan zijn kleinere broertje.

Misschien nog iets bekend van de 5007??  :angel:

gr.

Koloro

Nee sorry
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

koloro

Ik heb de link even gevolgd, prachtig ding die 7007 maar wel boven budget helaas.

gr

Koloro

JohnWx

Citaat van: koloro op april 24, 2013, 10:20:29
Ik heb de link even gevolgd, prachtig ding die 7007 maar wel boven budget helaas.

gr

Koloro

Dat is altijd het nadeel 200 euro ongeveer meer maar dan kan je bezig blijven  :-(

Ik zou voor de 6006 gaan puur en alleen dat hij hoger in rang orde is ? moet iets verzinnen of is de 5007 veel goedkoper ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

koloro

6006 is een ouder type, maar heel goed.

5007 is nieuwer, prima apparaat maar de geluiden zijn over het algemeen iets minder lovend (afhankelijk van de testsite); deze is iets duurder maar ook binnen budget.

denk dat het een keuze wordt tussen goed en beter.....

Waar ik nog niet opgelet heb is of er een phono aansluiting ip beide zit??!!

Bedankt voor je adviezen zover John.

off topic: ik vond het weer leuk om rond te neuzen en deel te nemen aan dit forum, was weer even geleden.

gr

Koloro