BD5004 doet helemaal niets meer

Gestart door Joepbox, november 16, 2012, 16:14:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joepbox

Ik heb deBD5004 ongeveer 2 jaar. Niet veel gebruikt, maximaal 20 keer. Het apparaat doet helemaal niets meer. Heeft met de voeding te maken denk ik, want het rode lampje brandt ook niet meer. Dit valt zwaar tegen.  :-(

Iemans suggesties? Zekering misschien. Ik kan op internet niet veel tot niets vinden hier over.

Joep
NR 1501
BD5004
KEF IQ5

Marvin

Je zou natuurlijk even kunnen kijken of er ergens een zekering zit, desnoods die kap er even af schroeven.
Anders zal hij toch echt nagekeken moeten worden, dat kan in Elst maar waarschijnlijk ook wel via een forum techneut.

Verder kan ik je ook niet sturen of helpen.

sattie

Als hij binnen de 2 jaar is, zul je hem via de dealer aan moeten bieden.
Daarbuiten kun je gewoon naar Audio Service.
Recentelijk misschien onweer gehad ?

Joepbox

Hij zit net buiten de 2 jaar. Ik kijk even naar een zekering en anders via Hobo aanbieden bij Audio Service.
NR 1501
BD5004
KEF IQ5

Niber

Voorleggen bij de dealer. Zo'n apparaat is niet gemaakt om naar twee jaar al kapot te zijn.

Succes, laat je de afloop even weten? Heb recentelijk zelf een tweedehands BD5004 aangeschaft. Mocht het bij mij voorkomen ben ik wat voorbereid.   :wink:
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

HAL9000

Maar  een zekering  springt er niet zomaar uit,  best kans  dat er in de  voeding iets  niet  helemaal  fantastisch  zit.
Ik zou hem gelijk aanbieden en een service  check  laten ondergaan. 

Ik merk wel dat meer  blu-ray spelers in het algemeen kampen met  storingen.
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

WimPeu

Die dingen worden ook niet gebouwd als 'built to last' paar jaar en hup weer een nieuw model graag... Geldt niet alleen voor Marantz natuurlijk...zelfs bij Onkyo... :-P
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op november 16, 2012, 17:52:06
Die dingen worden ook niet gebouwd als 'built to last' paar jaar en hup weer een nieuw model graag... Geldt niet alleen voor Marantz natuurlijk...zelfs bij Onkyo... :-P

je was me voor, ook Integra hoor ik net
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marvin

Hoe ouderwets is dat ook, een schijfje laten draaien.  :angel:

HAL9000

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Joepbox

Citaat van: Niber op november 16, 2012, 17:39:25
Voorleggen bij de dealer. Zo'n apparaat is niet gemaakt om naar twee jaar al kapot te zijn.

Succes, laat je de afloop even weten? Heb recentelijk zelf een tweedehands BD5004 aangeschaft. Mocht het bij mij voorkomen ben ik wat voorbereid.   :wink:
Ik post hier de afloop wel.
NR 1501
BD5004
KEF IQ5

WimPeu

Citaat van: John Wx op november 16, 2012, 18:26:56
je was me voor, ook Integra hoor ik net

Nee, dat is de uitzondering op de regel... :-P
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

Succes Joepbox, komt vast wel weer goed.

Joepbox

Ik zou nog even laten weten hoe het afloopt. Ik heb de BD5004 via HOBO Hifi in Haarlem ingestuurd en na anderhalve week was deze gerepareerd weer retour. De voeding was defect. Totale reparatie was 70 euro.
NR 1501
BD5004
KEF IQ5

QuattroNL

7 tientjes valt me dan nog mee. Liever niet natuurlijk maar hij doet 't nu wel weer mooi.
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB