Ik heb sinds een paar dagen een Marantz TT15s1 platenspeler. Deze heb ik nu aangesloten op m'n Marantz PM15s1 versterker dmv de phono aansluiting. Het enige waar ik nu mee zit is dat de platenspeler op de plek staat waar normaal de centerspeaker staat, hier heb ik dus geen plek meer voor. Een andere plek zoeken voor de centerspeaker is geen optie.
Nu heb ik ook een Marantz SR7002 receiver in de kamer staan voor het 5.1 gebeuren. De speakers die ik dus op de PM15s1 in combinatie met de SA11s1 gebruik voor stereo gebruik worden ook gebruikt voor de surround via de SR7002 receiver. De PM15s1 en de SR7002 zijn dus ook met elkaar aangesloten via pre-out L en R.
Wat ik volgens mij dan kan doen is de platenspeler via een Phono voorversterker aansluiten op de SR7002 maar waar op welke aansluiting sluit ik de voorversterker aan? Ik heb dus de pre out L en R al bezet door de PM15s1, kan ik dan voor de phono voorversterker bv ook de pre-out voor de linkersurround en de rechtersurround gebruiken of krijg ik dan geen geluid via de luidsprekers die zijn aangesloten op de PM15s1?
Volgen jullie het nog een beetje? Wie weet raad.