Twonky

Gestart door Taxus7, december 07, 2012, 20:20:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taxus7

Op mijn UD5005 die verbonden is aan een Nas kan ik met Twonky mp3's streamen. Om dit te doen, moet altijd de TV aan om te zien wat je doet. Op mijn smartphone heb ik de app Twonky ook. Echter lukt het me niet de UD5005 zichtbaar te krijgen in deze app. Iemand hier ervaring mee?

In de hifi winkel wisten ze het niet en wezen mij op een Sonos Connect. Dit is precies wat ik wil, maar die apparaatjes zijn alleen in het wit verkrijgbaar en dat wil ik echt niet.

JohnWx

Citaat van: Taxus7 op december 07, 2012, 20:20:06
Op mijn UD5005 die verbonden is aan een Nas kan ik met Twonky mp3's streamen. Om dit te doen, moet altijd de TV aan om te zien wat je doet. Op mijn smartphone heb ik de app Twonky ook. Echter lukt het me niet de UD5005 zichtbaar te krijgen in deze app. Iemand hier ervaring mee?

In de hifi winkel wisten ze het niet en wezen mij op een Sonos Connect. Dit is precies wat ik wil, maar die apparaatjes zijn alleen in het wit verkrijgbaar en dat wil ik echt niet.

uit elkaar halen ontvetten primer erop spuiten en zwart spuiten  :yes:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

harteman

Ik heb een UD5007 en Twonky werkt prima, zonder TV. De Marantz Remote App kan ook prima gebruikt worden om te streamen zonder TV. Misschien wel beter en sneller als Twonky.

Groet,
Harteman

kdt

Sonos inderdaad alleen in het wit te verkrijgen maar je hoeft de Sonos niet in het zicht te plaatsen, achter in een kast of in een la, dat is geen probleem, de Sonos hoeft geen AB te zien.
ROTEL RC 1570 vv * RB 1582 mk2 ev * CD 17 mkII M * ST 17 M * Magnepan MG 12  * Lindemann Limetree Network * AudioQuest bekabeling * IsoTek Aquarius * Furutech stroomgroep * Furutech powercables * Synology DS215