Vintage Gadget

Gestart door Marantz 1965, november 03, 2012, 08:32:32

Vorige topic - Volgende topic

Marantz 1965

Kon deze niet laten staan.
HB :evil:

Niber

Aangezien ik zelf nog niet zo vintage ben: wat is het?
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

JohnWx

Citaat van: Niber op november 03, 2012, 10:02:35
Aangezien ik zelf nog niet zo vintage ben: wat is het?

advents kalender ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marantz 1965

Inderdaad een simpele dagkalender,en als je hem omdraait verschijnt de nieuwe dagaanduiding. HB HB :yes: :yes:

JohnWx

Citaat van: Marantz 1965 op november 03, 2012, 10:50:57
Inderdaad een simpele dagkalender,en als je hem omdraait verschijnt de nieuwe dagaanduiding. HB HB :yes: :yes:

cool ding
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

een echte hebbeding

zie op Ebay.de meer gadgets maar dacht dat oude gadgets betaalbaar waren, een mok 25 euro een pen 20 euro  :-(

Marantz 1965

Kan je verzekeren dat ik die absurde prijzen NIET betaald heb. HB violent1

2285B

Ik vond ook nog wat leuks!!!

2285B

Nog meer .zijn stickers die je bijvoorbeeld op een winkelruit/lichtbalk kunt plakken.
Varierend van 80 cm ( heb ik mernog 1 van )
3 van 40 cm
6 van 20 cm
80 van 7 cm
De grootste 80 cm is geplakt op de muur van mijn museum
De kleinste 7 cm is bijna zo groot als op het front van je versterker /receiver /tuner

Marantz 1965

Ik vind ze super de sticker,decals of hoe ik ze ook moet noemen,ben je er duur mee?
Wat ik echt gaaf vind is een T-shirt met een 140 of een TT6100 erop,heb wel op E-bay wel eens shirts gezien met marantz audio erop maar in Amerika.
Nou ja eens informeren bij een printshop,die een foto op een shirt kunnen maken....................of met z'n allen een Marantzforum shirt laten maken,veel mensen is korting????[ HB HBMeestal dan]

2285B

Neen ben er niet duur mee hoor
Laat eens horen wat je nodig hebt .

Maus

Een vriend van mij heeft een reclamebedrijf die ze kan maken op maat, mochten ze op zijn :)
Of maak jij ze ook zelf?