Marantz Model 240

Gestart door HAL9000, mei 09, 2012, 18:27:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HAL9000

monteur,  monteurs.  technicus  is  wat  ouderwets
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

100%Marantz

marantz, what else?

100%Marantz

Hij werkt weer perfect. Heb nieuwe kabels gekocht en alles OK. Is nu aangesloten op de SC 8

Leuk hem weer na 15 jaar stilte terug te kunnen gebruiken

Bedankt Hal

marantz, what else?

latcho

#18
Hey guys,

Wat kost het om zo'n beestje deftig te laten reviseren zoals HAL 9000 dat kennelijk goed doet.
Ik heb er twee ( 240's) die beiden een beetje DC zoemen door de speakers, en waar ik, als ik het me goed kan herinneren bij 1 ook wat eindtrap elco's  zag. Dus 2 x opfrisbeurt: Richtprijs wat componenten + service kosten in deze crisitijd ( waar een stevig nootje muziek dus zeker niet mag ontbreken :) )?

Cheers,
Stijn

JohnWx

Citaat van: latcho op augustus 06, 2012, 22:58:35
Hey guys,

Wat kost het om zo'n beestje deftig te laten reviseren zoals HAL 9000 dat kennelijk goed doet.
Ik heb er twee ( 240's) die beiden een beetje DC zoemen door de speakers, en waar ik, als ik het me goed kan herinneren bij 1 ook wat eindtrap elco's  zag. Dus 2 x opfrisbeurt: Richtprijs wat componenten + service kosten in deze crisitijd ( waar een stevig nootje muziek dus zeker niet mag ontbreken :) )?

Cheers,
Stijn

Welkom hier


Ik zou even een berichtje naar diegene sturen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

latcho

Citaat van: John Wx op augustus 06, 2012, 23:24:37
Welkom hier

Thanks !
Ik stuur wel PM, maar daarbij hoopte ik dat ook andere mensen mee zouden lezen. Zowel monteurs als -hopelijk- tevreden klanten.

JohnWx

Citaat van: latcho op augustus 06, 2012, 23:33:50
Citaat van: John Wx op augustus 06, 2012, 23:24:37
Welkom hier

Thanks !
Ik stuur wel PM, maar daarbij hoopte ik dat ook andere mensen mee zouden lezen. Zowel monteurs als -hopelijk- tevreden klanten.

prijzen open en bloot vind ik niet zo handig met revisie etc. is niet altijd hetzelfde
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

HAL9000

zoemen?   :-o  Ik denk dat je  de  trafo  bedoeld? of  echt door  het signaal ook?

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

latcho

Heel zachte 50 hz, bij de ene het signaal, bij de andere de trafo.

HAL9000

ja  dan kan die wel een revisie  gebruiken.
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

latcho

Ik PM je soon of kan je me anders je telnr sturen HAL ? Tnx !

100%Marantz

Prijzen moeten niet vernoemd  worden voor de simpele reden dat elke rvisie anders is.

Wat ik wel kan zeggen is dat Hal al verschillende van mijn voor em eindversterkers prima heeft gereviseerd of hersteld.

Deze 240 van het topic was stuk en zogezegd onherstelbaar.
Hij werkt terug prima, nu met een model 3300, na een beeurtje bij HAL
hello
marantz, what else?