marantz 1602

Gestart door Bas1957, mei 28, 2012, 10:31:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bas1957

Hallo allemaal

ik ben sinds kort de trotse bezitter van een Marantz A/V surround reciever NR1602 in combinatie met een Marantz Super Audio CD/Blue-Ray Disc player UD5005 met Quadral 2080 speakers en ik ben over deze set meer dan tevereden, wat een super mooi geluid, heb hier voor een Harman Kardon set gehad waar ik ook heel tevreden over was maar ik vind dat de combinatie die ik nu heb het geluid veel warmer klinkt.
Alleen heb ik een vraagje over het instaleren, volgens mij is alles goed gegaan want het alles doet het.
Maar ik heb de blue- ray speler op de HDMI, BD uitgang aangesloten, maar nu vraag ik mij af of dit goed is. Wat betekent BD ik dacht zelg blue-ray disk, maar ik weet niet of ik dit goed heb. Ben maar een leek op audio gebied, maar hoor wel wat goed is natuurlijk. De 1602 kan ook op het internet, moet dit via een ethernet kabel of is er ook een mogelijkheid om dit draadloos te doen.

groeten van een trotse Marantz bezitter Bas

lo

Welkom op dit forum Bas, en gefeliciteerd met je mooie set.
Er zullen wel een aantal leden je van advies gaan dienen.
Veel plezier.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

sattie

Goedendag,

De BD ingang is inderdaad voor de Blu-Ray. BD staat voor Blu-ray Disc, maar volgens mij staat dat ook in de handleiding.
Omtrent de ethernet aansluiting is het advies om deze met een kabel te doen, daar dit stabiel is.
Veel succes en plezier met je aankoop.

res


Bas1957

Bedankt voor jullie antwoord op mijn vraag, en is zeker een super set ben er erg blij mee