Vintage Set van dkn9230

Gestart door dkn9230, mei 03, 2012, 23:42:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dkn9230

Hierbij mijn introductie met mijn setje (op overschot)  :angel:
1. Voorversterker: Control Stereo Console SC-500
2. Versterker: Stereo Amplifier: SM 500 DC met prachtig verlichte VU meters.
3. Tuner: Stereo Digital Tuner: ST 521(met computer synthesized afstemming en 8 preselecties)
4. Casette: Stereo Lineair Casettedeck: SD 5010
5. Equalizer: EQ-20D ,  2 x 10 bands equalizer met op iedere regeling een led
6. Timer: Digital Control Timer AJ-6
7. Draaitafel: Quartz TT420 met element van Audio Tachnica.
8. Marantz boxen LD300 (Lineair Dynamics) met een muziekvermogen van 300 watt.

En sorry Guys, maar deze was van mijn ouders en staat dus te koop daar ik zelf overgestapt ben op Technics  nonono,
Misschien daarom dat ik zo weinig actief ben op dit forum, maar het lezen doe ik wel. :yes:
Norbert
Invincibiles et Recti

dkn9230

#1
en nog wat fotomateriaal  hello  hello
Invincibiles et Recti

dkn9230

#2
Kan er mij dan ook iemand een richtprijs geven voor:
de keten compleet zonder de boxen
de boxen LD300 heb ik intussen omgeruild voor een paar B&W DM640's (in perfecte staat)  :-D  :-D
Want ik het er geen flauw idee van, al wat ik weet is dat ze van 1981-1982 is en zo'n 90.000 oude belgische franskes gekost heeft en dat het setje in heel goede staat is en redelijk luid kan gaan  :yes:

That's all folks  8-)
Invincibiles et Recti

JohnWx

Tis een beetje wat de gek ervoor geeft

Wat goed te verkopen is de voor + eind versterker zal zo rond de 150 / 200 euro en de rest ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

dkn9230

#4
Dacht ik ook al, maar dan zijn ze mij toch iets meer waard al was het maar que sentiment  :cry:
en als ik het laatste artikel van volgend topic zo lees, weet ik dat dit wel 100% Marantz is en geen Philips:
http://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,5080.15.html

Ik kan ze natuurlijk ook nog een jaar of 30 laten staan, maar ik vrees dat ik zover niet zal geraken.  :-o
Norbert
Invincibiles et Recti

WilliamB

Mooie SET, moet je niet verkopen  :no:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

JohnWx

je hebt maar 1 iemand nodig die denkt dat wil ik  hello


je kan het neerzetten voor 350 euro ? tis wel weer een mooie set omdat hij compleet is  :yes:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: wbrands op mei 04, 2012, 00:25:24
Mooie SET, moet je niet verkopen  :no:

Dat is denk ik de juiste opmerking


Je komt zo een complete set nooit meer tegen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

dkn9230

Citaat van: wbrands op mei 04, 2012, 00:25:24
Mooie SET, moet je niet verkopen  :no:

hello  pompom  hello   pompom
Dit is wel zo maar ik kan niet naar 3 sets tegelijk luisten, hé
Sta hier ook nog met 1 zeven-delige set en 1 acht delige set van Technics  frusty
Dat zou meer zijn dan surround 5.1  :wink:
Norbert
Invincibiles et Recti

NICOR

Er is altijd iemand die dit zoekt,best afwachten tot je iemand vind die alles koopt van de set,dat maakt hem ook zo mooi Geld is alles maar soms ook niks waard,

JohnWx

ik zou even een ebay account in duitsland aanmaken
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

dkn9230

#11
En in een doos op zolder stond nog een draaitafel van Marantz:
Een Quartz TT420,  Quartz Locked Full Automatic Direct Drive Turntabel --> Bij deze toegevoegd aan de set  hello
*
Hierbij de nieuwe configuratie (maar nog steeds op overtal  :x)
Hij is nu ZEVEN-delig zonder de boxen.  :angel:
Norbert
Invincibiles et Recti

dkn9230

En ik heb de Marantz LD300's kunnen omruilen voor B&W DM640's  :-D  :-D  :-D
Wat een verschil in klank, de B&W's zijn toch nog iets warmer van klank   pompom  pompom  pompom
Invincibiles et Recti

NICOR

En sorry Guys, maar deze was van mijn ouders en staat dus te koop daar ik zelf overgestapt ben op Technics 

Pas maar op dat je je verzameling Technics niet verkoopt en overstapt naar Marantz,

dkn9230

#14
Marantz setje is "verhuisd" naar Nederland  :yes:  :yes:

en ondanks dat dit een Marantz Forum is, hierbij een foto van mijn andere keten (Technics)  :angel::

1. Casettedeck RS-TR373 MkII HX PRO.
2. Equaliser: SH-GE70 met verlichte 12 band graphics.
3. CD speler: SL-MC400, dit is een CD juke box voor 110 CD's.
4. Tuner: ST-GT550 met RDS.
5. Voorversterker: SU-C800U met 6 ingangen.
6. Eindversterker: SE-A900S Reference - 2x120 watt met grote VU-meters en "virtual battery operation"
7. Platenspeler: SL-1600 MkII Direct drive Quartz (dezelfde motor als de SL-1200, maar de SL-1600 is volledig automatisch met repeat functie).
Invincibiles et Recti