SR6006 problemen

Gestart door misterfun, april 28, 2012, 17:32:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

misterfun

Ben vandaag gebeld door expert dat mijn reciever gehaald kon worden. Ik helemaal blij, maar wat denk je...?
Ik zeg laat hem maar even draaiend zien. Ik wil zien dat ie minstens 10 minuten aan 1 stuk aan blijft.
Dus hup stekker erin en ja hoor na ongeveer 5 minuten plop uit. !!!!
Ik had namelijk gelezen op het RMA formulier dat ze er nieuwe software hadden ingeschoten voor het internet zodat "dat" probleem opgelost was. Maar er stond verder niets op over het uitvallen.

Bleek er op het RMA formulier een onduidelijke klacht omschrijving stond waardoor je zou kunnen lezen dat het internet niet werk en valt steeds uit kon lezen als 1 probleem.

GRRRR, niet happy nu.

Ill keep you guy's posted.

mustang5.0

Citaat van: misterfun op mei 09, 2012, 17:53:10
Ben vandaag gebeld door expert dat mijn reciever gehaald kon worden. Ik helemaal blij, maar wat denk je...?
Ik zeg laat hem maar even draaiend zien. Ik wil zien dat ie minstens 10 minuten aan 1 stuk aan blijft.
Dus hup stekker erin en ja hoor na ongeveer 5 minuten plop uit. !!!!
Ik had namelijk gelezen op het RMA formulier dat ze er nieuwe software hadden ingeschoten voor het internet zodat "dat" probleem opgelost was. Maar er stond verder niets op over het uitvallen.

Bleek er op het RMA formulier een onduidelijke klacht omschrijving stond waardoor je zou kunnen lezen dat het internet niet werk en valt steeds uit kon lezen als 1 probleem.

GRRRR, niet happy nu.

Ill keep you guy's posted.

Hmmmm klinkt bekend, net als mijn SR7005.
Gerepareerd in Elst, ik heb hem niet meer aan het internet hangen, ik durf het niet meer aan.

Succes, met vriendelijke groet Richard.

sattie

Een goeie klacht omschrijving is vaak het halve werk, en als het niet juist is geformuleerd, kan het natuurlijk verkeerd geinterperteerd worden.