Fabrieks reset?

Gestart door BitByter, mei 04, 2012, 17:02:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BitByter

Sinds deze week komt er geen geluid meer uit de boxen, alles is aan gesloten op een Marantz SR7005.
Het begon gewoon met de radio, geen geluid meer na het standby zetten via mijn afstandsbediening. Ik wil nu een reset gaan doen, maar hoe doe je dat?

Marvin

De gebruiksaanwijzing lezen ?



BitByter

#2
Citaat van: marvin op mei 04, 2012, 17:54:16
De gebruiksaanwijzing lezen ?
Heb ik gedaan. Waar kan ik dit vinden dan? Welke pagina?
Het is een toetsen combinatie, werd mij verteld door Marantz. Staat in de gebruiksaanwijzing.  Ik zei: ohw dan vind ik het wel. Maar niet dus.

Marvin

Sorry, beetje tegendraads antwoord. :-D

Ik heb geen 7005, maar er zijn hier meerdere met dat ding.
Er komt zo wel een antwoord waar je meer mee kan.
Succes!!





lo

Misschien @stadiumIII effe PM-en. Hij heeft ook een 7005 en weet er echt veel van.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

AVS forum heeft een heel topic over de 7005.
Staat er geheid tussen, even googlen op 'sr 7005 AVS'. 




sattie

Zet de unit in standby, de led moet rood branden en niet oranje (HDMI Control), dus zet HDMI control uit.
Zet de sr7005 in standby, druk dan tegelijk de toetsen SURROUND MODE en AUTO in en hou beide toetsen vast en druk dan op de power knop.
Het display zal dan compleet even oplichten en het apparaat start dan door.
Hij is nu gereset naar fabrieks instellingen.

BitByter

Citaat van: sattie op mei 04, 2012, 20:23:25
Zet de unit in standby, de led moet rood branden en niet oranje (HDMI Control), dus zet HDMI control uit.
Zet de sr7005 in standby, druk dan tegelijk de toetsen SURROUND MODE en AUTO in en hou beide toetsen vast en druk dan op de power knop.
Het display zal dan compleet even oplichten en het apparaat start dan door.
Hij is nu gereset naar fabrieks instellingen.
Oké, bedankt, ga het straks proberen.

BitByter

#8
Nog even dit voor ik een reset ga doen: Ik heb geen geluid meer uit de boxen bij de tuner, maar het is eigenlijk gebeurd nadat ik een Apple TV3 (wifi) heb aangesloten op mijn tv met een HDMI kabel. De tv is aangesloten via een HDMI kabel op de sr7005. De sr7005 is via een utp kabel aan gesloten op het netwerk. Ik heb ook een iPad (wifi) die met het programa "remote" de sr7005 kan bedienen.
Zou het misschien daar door kunnen komen?

Stadium III

Hoe staan de instellingen speaker A of B aan
Kun je geen foto maken van de tuner en posten zodat we kunnen kijken als er iets verkeerd staat

Ik denk dat er ergens een klein instelling verkeerd staat
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

BitByter

#10
Citaat van: Stadium III op mei 06, 2012, 09:00:20
Hoe staan de instellingen speaker A of B aan
Kun je geen foto maken van de tuner en posten zodat we kunnen kijken als er iets verkeerd staat

Ik denk dat er ergens een klein instelling verkeerd staat
Heb gisterenavond van de Apple TV3 alle stekkers eraf gehaald, en vanmorgen deed de tuner het weer, alleen moet ik wel het volume op 37 zetten terwijl dat voorheen 27 was?
Vreemd toch?