Mijn naam is Ton en heb verleden jaar na overlijden van mijn schoonvader zijn Marantz installatie in bezit gekregen.
Die bestond uit een versterker PM 8000, tuner, cassette deck, dvd speler, van Marantz en nog wat apparatuur van andere merken.
Nu heeft sinds 1 week de Pm 8000 plaats gemaakt voor de ST5006,
Veel kan ik hier nog niet over zeggen, maar op het gehoor bevalt deze prima.
Alleen krijg ik het apparaat niet op mijn bestaande draadloze netwerk aangesloten.
Dus bij deze vraag of ik hier hulp kan krijgen om dat in orde te krijgen.
ik heb al wel veel gelezen hier ,maar kom niet verder.
Bij aankoop van de St 5006 aan de verkoper gevraagd of deze draadloos te verbinden was, dit was mogelijk, indien ik een router aan zou schaffen, dit dus ook gelijk gedaan.
Ik kreeg een router van sitecom mee de150N, volgens de verkoper moest ik deze met de wan aansluiting in de netwerkplug van de versterker pluggen.
Maar krijg dit dus niet voor elkaar.
Als ik de St 5006 bedraad aansluit via de bestaande router in het bestaande netwerk werkt dit wel en had ik in ieder geval internet radio, voor de rest niets meer uit geprobeerd.
Het netwerk bestaat uit; modem ziggo ,router eminent, waarop 2 pc bekabeld staan en eventueel een laptop draadloos.
Wie help mij verder op weg, ik ben geen audio en pc freak, dus een leek met ingewikkelde termen en dergelijke.
Bij voorbaat dank.