Ervaring Camebridge Audio S30?

Gestart door Spink, april 23, 2012, 22:59:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Spink

Ik ben op zoek naar kleine bescheiden speakers voor een redelijke prijs (< 500 euro/paar). Ik ben vooral aan het zoeken binnen het type "boekenplank speaker". Ik ben bv. de cambridge audio S30 tegengekomen. Heeft iemand ervaring met deze boxen? Of hebben jullie een ander merk/type dat de moeite is?

ReVision

Heb zelf helaas geen ervaringen met de Cambridge Audio speakers.

Zoals altijd is de beste manier om er achter te komen om de speakers zelf te beluisteren.
Het is vaak ook een kwestie van smaak. Kijk eens rond naar verschillende merken peakers binnen je budget en kijk of je ze kunt luisteren.

Verder de vraag welk merk en type versterker/receiver je gebruikt, sommige speakers matchen nou eenmaal beter met het ene merk dan het ander.
Marantz PM6010 Ose KI, Marantz CD6000, Marantz ST6000, Marantz DV6200, CEC BD-7000

JohnWx

in een audioblad de Music Emotion werden ze waanzinnig getest met Cambridge set
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Spink

Het is de bedoeling ze te gebruiken in combinatie met een Marantz NR1602 (of 1402). Ik heb al wat opzoekwerk gedaan naar speakers van dit type en deze Camebride Audio's kwamen er idd goed uit. Vandaar dat ik mij afvroeg of iemand er persoonlijk ervaring mee heeft omdat dat toch meer zegt dan een review.
Uiteraard speelt persoonlijke smaak ook een rol... i know.  :-D