pm 14 mkII ki - suround

Gestart door brambo, september 01, 2011, 12:17:28

Vorige topic - Volgende topic

brambo

Iemand een idee hoe dit in een surround kan worden geintegreerd?
ik zou een b&w bas woofer willen bijzetten en nog 2 b&w matrixen 3
om zo alles van dvd audio ook te kunnen horen...
bijkomende verterker nodig?

JohnWx

Citaat van: brambo op september 01, 2011, 12:17:28
Iemand een idee hoe dit in een surround kan worden geintegreerd?
ik zou een b&w bas woofer willen bijzetten en nog 2 b&w matrixen 3
om zo alles van dvd audio ook te kunnen horen...
bijkomende verterker nodig?

Je front speakers aansluiten op de PM14 en via je receiver front uitgang aansluiten op ingang van PM14
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Stadium III

Je zult idd een reciever moeten aanschaffen die voor je het werk kan gaan doen

Wat wil je allemaal in surround bekijken en wat zijn je toekomst plannen mbt surround

Net zoals aangegeven kun je de frontspeaker op de PM houden en de rest op een reciever
Je kunt er eventueel een SR 14 bijzoeken als je niks om HDMI end geeft
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

brambo

ik heb nog nooit nagedacht over mijn toekomstplannen met surround...
hmm sr 14 eens opzoeken

JohnWx

Citaat van: brambo op september 01, 2011, 13:32:25
ik heb nog nooit nagedacht over mijn toekomstplannen met surround...
hmm sr 14 eens opzoeken

denk dat je voor dat geld eerder een kan zoeken met de huidige normen zoals HDMi etc.etc.etc.
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Stadium III

Als hij geen behoefte heeft aan hdmi end dan kan een Sr 14 icm met de PM 14 een mooie opgenlijke match zijn
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

JohnWx

Citaat van: Stadium III op september 01, 2011, 13:52:27
Als hij geen behoefte heeft aan hdmi end dan kan een Sr 14 icm met de PM 14 een mooie opgenlijke match zijn

tis absoluut een mooi ding maar hij heeft de pm14 voor de front en voor de rest een verouderde sr14 terwijl je voor het zelfde geld iets nieuws kan kopen

maar ik zou zelf persoonlijk ook voor een PM14 + SR14 gaan dan een PM14 en een SR5005/6005

brambo

interessant interessant
maar nu is inderdaad de vraag sr 14 enkel omdat het er goed uit ziet?
ik vind de pm14 mooier dan die sr hoor.
in welke prijsklasse ligt de sr14 eigenlijk ongeveer.  Dit hoeft moor mij eigenlijk geen wereldwonder te zijn.  Als mijn fronten dat zijn is dit voor mij dik in orde...

JohnWx

Citaat van: brambo op september 01, 2011, 15:16:22
interessant interessant
maar nu is inderdaad de vraag sr 14 enkel omdat het er goed uit ziet?
ik vind de pm14 mooier dan die sr hoor.
in welke prijsklasse ligt de sr14 eigenlijk ongeveer.  Dit hoeft moor mij eigenlijk geen wereldwonder te zijn.  Als mijn fronten dat zijn is dit voor mij dik in orde...

600 euro 2de hands

edgnoj

Ik heb hier nog een keurige SR14 staan. Als je interesse hebt stuur je maar een pm  :-)

brambo

welke receiver raad je dan aan voor hetzelfde geld als de sr-14?