Probleem SR6005: switcht zelf van bron

Gestart door bommelaar, januari 15, 2012, 16:05:20

Vorige topic - Volgende topic

Marantz 81

Remote heb je ook niet nodig je kunt met de beide afstandbediening beide apparaten bedienen  byebye

Marvin

Anders gewoon een goede universele ab, ik bedien hier alles wat infrarood heeft met één ab.

De leukste blijft;
Beamer aan, scherm naar beneden.
Net wanneer de beamer een beetje opgewarmd is en het scherm bijna uitgerold is, gaat de tv uit.
En dat allemaal met één druk op een knop.

Binnen 30 seconden is 42inch drie keer in formaat gegroeid...  8-)

Voorheen had ik ook nog wandcontactdozen die hiermee bediend konden worden. Grappig hoor!
Die led dingen van Philips hebben een FM ontvanger.  :x

bommelaar

Het switchen van bron is voorlopig gestopt. Dus ik denk echt dat het aan de remote kabel ligt.

Vandaag enkel bluray gekeken, dan ook geen enkel probleem. Het deed zich enkel voor bij het afspelen van een cd.

Heb gisterenavond de instellingen opgeslagen en dan een reset gedaan. SIndsdien wel geen cd meer geluisterd.

De update via het thuisnetwerk, hoe loopt dat? Want er staat niets van vermeld in de handleiding.

still life

net ff nagezocht & blijkbaar is de netwerk functionaliteit wegbezuinigd op deze SR  redface

firmware kan dus helaas enkel via een service center..
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

bommelaar

Dacht ik ook al, ik vond er niets van terug in de handleiding.
Versterker werkt weer perfect, het zal echt aan de remote control kabel gelegen hebben.

Nu moet ik alleen het cd afspelen nog eens bekijken.

bommelaar

Nog een vraagje ivmde afstandsbedieningen.
Ik kan met de afstandsbediening van de versterker de functies van de UD precies niet bedienen (play en pauze ed)
Kan ik dat ergens aanpassen?
Hdmi controle staat opnieuw aan!

still life

Citaat van: bommelaar op januari 22, 2012, 19:07:26
Ik kan met de afstandsbediening van de versterker de functies van de UD precies niet bedienen (play en pauze ed)
Kan ik dat ergens aanpassen?

als de UD bvb op de BD input zit, moet je de AB v/d SR even op BD zetten
dan kun je de UD deels bedienen..

zolang de AB op AMP staat kun je enkel de versterker bedienen
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Marvin

Dat laatste doen ze helaas al heel erg lang, super irritant gewoon.
Gelukkig heb ik dat weten te omzeilen.

bommelaar

heb dat geprobeerd,maar werkte precies niet. Weet ondertussen ook al hoe dat komt, er zat voor de aankoop van de UD een andere apparaat op de BD ingang ingeplugd. En had mijn afstandsbediening daarmee geprogrammeerd.
Ga die eens resetten!

Groeten