Itunes Airplay

Gestart door kcmensink, maart 11, 2011, 22:21:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kcmensink

Onlangs Marantz CR603 aangeschaft. Itunes Airplay gedownload, maar het werkt niet. In Itunes zou rechtsonder een icoon moeten verschijnen om externe luidsprekers te selecteren, maar die verschijnt niet. Ik dacht aan een firewall-probleem, maar ook met de firewall disabled, blijft het probleem. Wie weet hoe dit op te lossen is?

Jeroen

#1
Heb je het apparaat in itunes aangewezen? Misschien ook wel handig bij what hifi word apple's airplay uitgelegd
door middel van een video.
http://www.whathifi.com/video/how/

Gr. Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

kcmensink

Bedankt voor de tip. Dit is nu net het probleem: mijn pc - en iphone - herkent de Marantz niet en dus verschijnt het Airplay widget niet. Hoe te verhelpen?

Jeroen

Ik zou het eens proberen om in itunes aan te passen, je gaat in itunes naar Bewerken, dan naar Voorkeuren, je krijgt dan een menu dat uit sub mappen bestaat, je gaat dan naar de map apparaten als het goed is moet hier jou airplay apparaat bij staan en vervolgens zou ik denken dat je itunes-bediening via Airtunes-luidsprekers toestaan aan vinken.

Gr. Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

kcmensink

thanks Jeroen,
Ik had dit al geprobeerd. Probleem is dat de Marantz niet als apparaat wordt herkend in I tunes. Ik kan die dus ook niet als externe luidspreker aanwijzen.

C

MadVillain

- firewall uitzetten software anders hardwarematig(in de router bv)
- Proberen een andere beveiliging te kiezen in de draadloze router

succes!

raren

hallo,

ik heb hetzelfde probleem, was hier dan een oplossing voor gevonden?

thx

Kay